וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנטוניוס קליבלנד נחת: "אני מספיק טוב כדי לשחק בכל מקום"

הגארד החדש של מכבי תל אביב: "אין לי ניסיון ביורוליג, אבל אני שחקן נהדר. יכול להשלים את כולם ולהשפיע בניצחונות"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 20.8/ספורט1

אנטוניוס קליבלנד נחת הערב (ראשון) בישראל לקדנציה שנייה בליגת העל - הפעם במכבי תל אביב. "אני נרגש", אמר אקס הפועל אילת. "עקבתי אחרי היורוליג כבר שלושה-ארבעה חודשים, כך שזה מרגש לשחק עם החברים שלי לקבוצה, להכיר אותם וליהנות מתל אביב עם המשפחה שלי".

"דיברתי עם ג'וש ניבו לגבי המחיה כאן ודיברתי עם ווייד", סיפר הגארד. "ווייד יצר איתי קשר יום לאחר שחתמתי ושוחחתי מעט גם עם בונזי (קולסון) כדי למצוא מתווך, אבל דיברתי רק עם חלק מהחבר'ה עד עכשיו. יש לנו מאמן נהדר וזה חשוב. אני חושב שעם השחקנים שיש לנו אני יכול להשלים את כולם ולהשפיע בניצחונות, זאת הזדמנות להוכיח את זה".

שחקן מכבי תל אביב אנטוניוס קליבלנד. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
נרגש להתחיל את דרכו בצהוב. קליבלנד/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

קליבלנד הוסיף ואמר: "יש לנו כישרון בקבוצה, יש לנו שחקנים מהחמישיה הראשונה והשניה של העונה ביורוליג בנוסף לשחקנים נהדרים אחרים. אני נרגש להיות חלק מזה ולהתחיל את העונה. אני מרגיש שאני טוב מספיק כדי לשחק בכל מקום. אני יודע שאנשים אולי יופתעו כי אין לי ניסיון ביורוליג, אבל אני שחקן נהדר ואני פשוט נרגש להראות את מה שאני יכול לעשות. אני פשוט רוצה לנצח ולהיות משפיע בניצחונות. אני חושב שהדברים יסתדרו מעצמם לאחר מכן".

על קבלת הפנים שמצפה לו ביד אליהו אמר: "ראיתי את המשחקים בשנה שעברה. הייתי באילת, ככה שעקבתי אחרי הפלייאוף וראיתי את המשחקים. הפלייאוף ביורוליג נראה מדהים ותחרותי וזה משהו שאני רוצה להיות חלק ממנו. אני לא רוצה להסתכל קדימה מהר מדי, אבל אני נרגש להתחיל את תהליך הבניה, פשוט להתחיל את העונה ולשחק עם כולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully