וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברדה: "מליקסון? אבידה גדולה. יש קארמה רעה בבאר שבע"

20.8.2023 / 21:28

מאמן הפועל באר שבע דיבר על העזיבה של עוזר המאמן והתוצאות הרעות: "אנחנו לא אטומים, יש בעיה. צריך לעשות התאמות וגם להתחזק"

תקציר הפסדה הדרמטי של הפועל באר שבע 2:1 ללבסקי סופיה בדקה ה-96 במוקדמות הקונפרנס ליג/ספורט1

חודש בדיוק אחרי ה-6:1 המהדהד שחטפה ממכבי תל אביב - תבוסה משפילה שהסעירה את המערכת עוד לפני פתיחת הליגה - ספגה הערב (ראשון) הפועל באר שבע תבוסה נוספת בגביע הטוטו - הפעם 4:1 מול מכבי נתניה, במשחק על המקום השביעי. אליניב ברדה ביצע רוטציה, אך גם זה לא יכול להוות תירוץ ליכולת העגומה, במשחק שיכול היה להסתיים גם בניצחון גבוה יותר עבור המארחת. כעת, יש על ברדה לא מעט לחץ לפני משחק פתיחת הליגה מול הפועל חדרה בשבת, אליו יגיע ללא העוזר שלו מאור מליקסון. והיתה גם מנצחת שנראתה פשוט נהדר, ומצאה את הרשת מרגלי איתן אזולאי (13, 45), סטניסלב בילנקי (45+3) ובר כהן. אנטוניו ספר רק השווה זמנית בשער נהדר (23).

אליניב ברדה מאמן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
"יש קארמה רעה". ברדה/ברני ארדוב

אליניב ברדה אמר לאחר המשחק: "עד הטעות והשער השני המשחק היה שקול. כמובן שאתה לא רוצה לסיים בצורה כזו. היינו אחרי טיסה, זה לא תירוצים. היה לנו חשוב לתת דקות לשחקנים שלא קיבלו עד עכשיו. התוצאה מאכזבת, אבל זה גביע הטוטו. יש איזו שהיא קארמה לא טובה. אנחנו מודעים לזה. אנחנו לא אטומים, אנחנו יודעים. יכולים וצריכים להיראות הרבה יותר טוב. בצורה חכמה צריך לעשות את ההתאמות שאולי מיהרנו טיפה לעשות. תהיה פה קבוצה חזקה וטובה".

על ספורי: "נעשה את ההתאמות הנכונות אם הוא יעזוב. חסרים לנו עדיין שחקנים. שחקנים עם מספרים בחלק הקדמי וזו המחשבה שלנו בתקופה הקרובה".

על מליקסון, שעוזב את הקבוצה: "מבחינתי זו אבידה גדולה מאוד. הוא אהוב ליבי, אבל צריך לכבד את הרצון שלו".

איתן טיבי: "זה מעצבן מאוד, במיוחד לשחקני ההגנה, אבל צריך לקום כמה שיותר מהר, במיוחד במשחק הקרוב כשמתחילה הליגה. אני מאוד שמח ששחקנים צעירים השתלבו, לצערי הרב התוצאה לא היתה בהתאם. רצינו לנצח את המשחק הזה וזה לא קרה. צריך ללמוד מהדבר הזה ולהמשיך קדימה, אין בכלל ספק שנלך לדרך הרבה יותר טובה. מי שיודע, מאור מליקסון חשוב מאוד לחדר ההלבשה, הוא דמות עיקרית מאוד במועדון. לצערנו הרב הוא לא ימשיך. ספורי? זה לא נכון עבורנו להתעסק בנושא הזה, המערכת מחליטה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM
רן קוז'וך מאמן מכבי נתניה. ברני ארדוב
הקבוצה שלו נראית מצוין. לפחות בגביע הטוטו. רן קוז'וך/ברני ארדוב

מנגד, המאמן המנצח רן קוז'וך סיכם ואמר: "יש פה קבוצה טובה, אמרתי את זה גם כשהיה לנו קשה. עם כל הכבוד לגביע הטוטו, אנחנו מחזיקים גביע הטוטו לשעבר - זו רק תקופת הכנה, ובתקופת הכנה הרבה פעמים המאמנים מקריבים משהו. פיזית אנחנו עובדים מאוד קשה, ידעתי שככל שהליגה תתקרב נציג תצוגות טובות יותר. עכשיו מתחיל הדבר האמיתי. איתן אזולאי הבין, ביחד עם כולם, שלעשות משחק טוב זה מתחיל בהגנה. אם נעשה הגנה כזאת, יהיו לנו ימים טובים. זה הבסיס להכל. זו חזרה גנרלית טובה לליגה. אני מאמין שנביא עוד שחקן-שניים במקומות בהם צריך עוד יותר עומק ואיכות, נביא שחקנים שישדרגו אותנו".

איש המשחק איתן אזולאי הוסיף: "אני מאושר מאוד מהניצחון, זה ייתן לנו ביטחון לליגה. גולים זה בונוס. אני מתרגש לתת צמד, אני מקווה שאמשיך כך. היתה לי שיחה עם רן השבוע, הוא אמר לי שהגולים יבואו רק אם אעשה הגנה ב-100 אחוז. הוא צדק. אני מקווה לתת כמה שיותר גולים ובישולים והקבוצה תהיה הכי גבוה שיש, רוצים לעשות עונה יותר טובה מהעונה שעברה, להגיע לאירופה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully