וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגיגות ה-20 למרוץ השטח המפורסם ביותר בעולם: הגמר העולמי של UTMB

רועי קלמר מאמין באומץ. אחרי שעזב את תפקידו כסמנכ"ל כספים בחברה ציבורית הוא מתפנה לאולטרה טרייל מון בלאן הקשוח: "הריצה היא דרך חיים"

רועי קלמר, חסות סלומון. sportograph,
רועי קלמר, חסות סלומון/sportograph

רועי קלמר, רואה חשבון במקצועו, קצין בצה"ל, בתפקידו האחרון היה סמנכ"ל כספים בחברה ציבורית. הוא עזב את כל מה שהכיר והלך אחרי הלב - ריצת שטח. קלמר מתכונן בימים אלה למונדיאל של רצי השטח (1.9.2023) אולטרה טרייל מון בלאן, מסלול מעגלי המתחיל בשאמוני צרפת, לאורך הדרך יש מספר עליות המגיעות עד לגובה 3000 מטרים. דרך ההרים הרצים זוכים לעבור בשטחן של 3 מדינות: צרפת, איטליה ושוויץ. הנופים מדהימים ורוב הריצה מתקיימת על ההרים עצמם. רועי ישתתף במסלול מרוץ של 101 ק"מ עם לא פחות מ-6,156 מטרים טיפוס ב-UTMB בשנה שעברה סיים במקום ה-18 בקטגוריה שלו והשנה הוא מתכנן להיות בעשיריה הראשונה.

רועי, רץ, מאמן, מנטור, מרצה, בעל מועדון הריצה GRIT לרצים למרחקים ארוכים. ספורטאי החסות של מותג הספורט SALOMON המיוצג בישראל ע"י חברת "קל גב" אוהב לרוץ ולהשתולל בטבע ובעיקר בהרים. בן 45, רץ שטח תחרותי והישגי ומשתתף במרוצים בארץ ובעולם. נשוי לעינבר ואב לנועם, עומר ועלמה, גר בראשון לציון. "אני מאמין באומץ וב- GRIT. לנקוט בפעולות אמיצות ולהמשיך לצעוד קדימה, צעד אחר צעד, להיצמד בלהט ובתשוקה למטרה מעניינת שיש לה גם תכלית, ולהתמיד בכך יום אחר יום, שבוע אחר שבוע, שנה אחר שנה. GRIT משמעו ליפול שבע פעמים ולקום בנחישות שמונה פעמים. כי זהו ה GRIT, השילוב המיוחד של הלהט ההתמדה והנחישות".

רועי קלמר: "הריצה היא דרך חיים. היא חגיגה לכבוד החיים, היא מראה לנו איך לגבור על מכשולים בחיים ומרפאת אותנו".

הישגים בולטים אחרונים:

  • מרוץ UTMB מקצה CCC של 101 ק"מ עם 6,100 מטרים טיפוס - מקום 18 קטגוריה.
  • מרוץ Andorra של 50 ק"מ עם 3,600 מטרים טיפוס - מקום 6 קטגוריה.
  • מרוץ Sea to Sky בקפריסין של 54 ק"מ עם 2,600 מטרים טיפוס - מקום שני כללי.
  • בארץ: מקום ראשון במגוון מרוצים כגון: הרי הגעש, שלשות ישראמן מלא, ערד מצדה, אתגר החרמון, peak to peak, אולטרה דזרט ועוד.
  • עוד באותו נושא:
  • ספורטאים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully