וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות אירופה בכדורעף מגיעה לישראל שידור בערוצי ספורט1

רגע לפני שהחופש הגדול נגמר מגיעים יחד לחוויה לכל המשפחה: אליפות אירופה בכדורעף מגיעה בפעם הראשונה לישראל, ותשודר בערוצי ספורט1 החל מ-29 באוגוסט

נבחרת ישראל בכדורעף. Luk Raicevic,
נבחרת ישראל בכדורעף/Luk Raicevic

חם בחוץ? מחפשים מה לעשות עם הילדים בחופשת הקיץ? הנכם מוזמנים עם כל המשפחה לצפות באליפות אירופה בכדורעף בהיכל שלמה בתל אביב. מכירת הכרטיסים לאליפות אירופה לגברים בכדורעף שתתקיים הקיץ בישראל בין התאריכים 29.8 ל-5.9, כבר החלה ויש הנחה של 50% לילדים עד גיל 18, סטודנטים וחיילים.

המשחקים ייערכו מדי יום בהיכל שלמה בהשתתפות האלופה האולימפית המכהנת צרפת, נבחרת ישראל כמובן, טורקיה, יוון, פורטוגל ורומניה. ארבע הנבחרות הראשונות יעפילו לשלב חצי הגמר שיתקיים בחודש ספטמבר באיטליה.

הכרטיסים מוצעים במחירים נוחים של בין 50 ל-80 שקלים ליום משחקים, כאשר תינתן הנחה של 50% לסטודנטים, חיילים וילדים עד גיל 18.

יושבת ראש איגוד הכדורעף רינה דור: "אנחנו שמחים לפתוח בשעה טובה את מכירת הכרטיסים לאליפות אירופה ומזמינים את כל חובבי הכדורעף להגיע לארוע ברמה בינלאומית שישודר בערוצי ספורט1. העובדה שעלות הכרטיס שווה לכל נפש וכל כרטיס הוא עבור שני משחקים ביום, תספק חוויה שאני בטוחה שתהיה מהנה ובלתי נשכחת".

  • עוד באותו נושא:
  • כדורעף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully