וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה קיבלה 1,600 כרטיסים למשחק בשוויץ נגד יאנג בויז

לאחר שני משחקי חוץ במוקדמות ליגת האלופות שבהם נאסר על הקהל הירוק להגיע לעודד את הקבוצה, פורסם מתווה מכירת הכרטיסים למשחק בברן

תקציר חצי גמר גביע הטוטו: מכבי פתח תקוה - מכבי חיפה 2:0/ספורט1

מכבי חיפה תארח ביום רביעי הקרוב את יאנג בויז, אלופת שוויץ במשחק הראשון מבין שניים בקרב על שלב הבתים היוקרתי של ליגת האלופות, אבל במועדון כבר נערכים לגומלין בשבוע הבא בעיר ברן והיום (ראשון) פרסמו את הפרטים הראשונים אודות מכירת הכרטיסים לטובת הקהל הירוק.

מכבי חיפה קיבלה 1,600 לטובת אוהדיה, בדיוק כפי שמגיע לה בהתאם לתקנון אופ"א - חמישה אחוזים מתכולת האצטדיון שצפוי להתמלא ב-32,000 בסך הכל. אוהדי מכבי חיפה יישבו בפינה בין השער לקרן.

אוהדי מכבי חיפה במלטה. מכבי חיפה, אתר רשמי, אתר רשמי
אוהדי מכבי חיפה במלטה. יגיעו גם לגומלין בשוויץ/אתר רשמי, מכבי חיפה, אתר רשמי

המכירה תיפתח בעוד שעה קלה, בשעה 16:00 ותחילה יוכלו לכרטיס כרטיסים רק האוהדים שברשותם מנוי חוץ. בשעה 20:00 המכירה תיפתח גם למנויי הקבוצה שברשותם מנוי לכל העונות מאז 2013/14 ולמנויים אשר חברים במועדון האוהדים "גרין פלוס".

רק מחר בשעה 19:00 תיפתח המכירה לכלל המנויים ובשלב האחרון ביום שלישי בשעה 12:00 תיפתח המכירה לחברי מועדון האוהדים "גרין פלוס".

כזכור, בשני משחקי החוץ האחרונים נגד שריף טיספול וסלובן ברטיסלבה לא זכתה מכבי חיפה לתמיכת אוהדיה בעקבות עונש שהוטל עליה בעקבות אירועי המשחק נגד חמרון ספרטנס בסיבוב המוקדמות הראשון.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully