וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרוץ הלילה PAPAYA תל-אביב יוצא לדרך

את החסות למרוץ מעניקה לראשונה חברת ההיי-טק הישראלית PAPAYA, המפתחת פלטפורמת טורנירים ייחודית במובייל שכבשה את כל העולם

מרוץ הלילה PAPAYA. sportphotography,
מרוץ הלילה PAPAYA/sportphotography

ביום רביעי, 8 בנובמבר 2023, יוזנק מרוץ הלילה PAPAYA תל-אביב, ביוזמתה של עיריית תל אביב-יפו ורשות הספורט העירונית ובהפקת חברת "כפיים", שהפך למסורת בקרב משתתפיו, תושבות ותושבי העיר והמבקרים בה. מסלול המרוץ יעבור באתריה המרכזיים של העיר, במנהרת לדים מרהיבה, לצד מיצגי אור מגוונים ברחבי העיר. לאורך המסלול ימוקמו במות מוסיקה שיסייעו בשמירה על הקצב.

לראשונה, תעניק חסות למרוץ חברת ההיי-טק הישראלית PAPAYA, בעלת מרכז פיתוח משמעותי בישראל שמפתח פלטפורמה ייחודית לתחרויות בין שחקנים במובייל. במסגרת פיתוחי החברה, יכולים משתמשים מרחבי העולם לצאת מאזור הנוחות, לאתגר עצמם ולהתחרות זה מול זה במשחקים מבוססי יכולת.

ראש עיריית תל אביב-יפו, רון חולדאי: "מרוץ הלילה של תל אביב- יפו הפך למסורת ארוכת שנים בה לוקחים חלק אלפי רצים ורצות מכל הארץ, אשר פוקדים את רחובותיה הראשיים של העיר, לצד מוסדות התרבות ומוקדי הבילוי. עיריית תל אביב-יפו מעודדת ספורט ומטפחת ספורט תחרותי, עממי ובינלאומי כל השנה ומציעה מגוון פעילויות ספורט לכולם ובכל גיל. מרוץ הלילה הוא הזדמנות פז לעשות ספורט ולבלות גם יחד, ברוח ערכיה של "העיר ללא הפסקה", ואני מזמין את כולם להשתתף".

מייסד ומנכ"ל PAPAYA, אוריאל בכר: "אנו גאים לקחת חלק במרוץ שבו כל אחת ואחד מהמשתתפים החליט לקחת על עצמו אתגר, לצאת מאזור הנוחות, ולהגיע ליעד. אנחנו ב-PAPAYA מקפידים מאוד, גם בעבודה השוטפת, לאתגר עצמנו כל יום מחדש, לרכוש מיומנויות, ולכבוש יעדים טכנולוגיים וחדשניים נוספים. אני רוצה לאחל בהצלחה לכל מי שמתאמן לקראת המרוץ, ומזכיר שבסוף, Challenge is everything".

פרטי האירוע

אורכו של המרוץ כ-10 ק"מ והוא יחולק למספר מקצים, על מנת לאפשר כמות נרחבת של רצות ורצים. המרוץ יעבור ברחובותיה הראשיים ובאתריה המרכזיים של העיר תל אביב, וביניהם: אבן גבירול, כיכר רבין, פארק גני יהושע ועוד. שערי הזינוק והסיום של המרוץ ימוקמו על שדרות רוקח, בין גני יהושע למרכז הירידים. במתחם יערך הפנינג ענק הכולל מתחמי פעילות של נותני החסות ואקספו אקטיבי של מיטב המציגים. בסיום המרוץ תיערך מסיבה מול במת הענק שתמוקם בפארק גני יהושע.

לרשות הרצות והרצים תוצב עמדה לחלוקת ערכות בקניון עזריאלי, תל-אביב. גיל המינימום להשתתפות הוא 14, כאשר המשתתף חייב להיות בגיל זה לפחות (או מבוגר יותר) ביום המרוץ עצמו - 8.11.2023. מועדי פתיחת העמדה יפורסמו בהמשך.

מחירים

  • עוד באותו נושא:
  • מרוץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully