וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ריאל מדריד תציע בשבוע הבא 120 מיליון יורו עבור אמבפה

לפי "בילד", הבלאנקוס ימתינו לימים האחרונים של חלון ההעברות ורק אז יפנו רשמית לפריז סן ז'רמן בניסיון להפעיל לחץ ולשים את ידם על הכוכב

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 20.8/ספורט1

האם ריאל מדריד בכל זאת תגיש הצעה לרכישת קיליאן אמבפה עוד בחלון ההעברות הנוכחי? לפי העיתון הגרמני" בילד", הבלאנקוס יפנו רשמית לפריז סן ז'רמן בשבוע הבא, ימים ספורים לפני סגירת חלון ההעברות, עם הצעה סופית בהחלט לרכישת החלוץ - מתוך הבנה שאם אלופת צרפת תסרב, הוא כבר יוכל לנהל איתה מו"מ בינואר ולעבור אליה בקיץ הבא ללא תמורה, כל עוד לא יאריך את חוזהו שמסתיים ביוני 2024.

חלון ההעברות בליגות הבכירות באירופה יינעל ב-1 בספטמבר וריאל מדריד מתכוונת להפעיל לחץ על פריז סן ז'רמן עם הצעה שמוערכת בכ-120 מיליון יורו, שתוגש רק ב-29 או ב-30 באוגוסט. עוד לפי "בילד", מדובר באסטרטגיה שריאל מדריד החליטה עליה לפני מספר שבועות במטרה לשים את ידה על הכוכב.

קיליאן אמבפה, פריז סן ז'רמן. רויטרס
ילבש לבן עוד העונה? אמבפה/רויטרס

כידוע, אמבפה חזר בשבוע שעבר לאימוני פריז סן ז'רמן אחרי שהוחלט לנפות אותו מסגל הקבוצה כל עוד לא יאריך חוזה. אתמול הוא עלה מהספסל, סחט פנדל וגם כבש את השער הראשון של פ.ס.ז' העונה בליגה, אבל זה לא הספיק כי טולוז השוותה ל-1:1 והותירה את האלופה ללא ניצחון לאחר שני מחזורים.

עד כה לא נודע מה הוביל לחזרת אמבפה לאימונים אחרי שכל צד התבצר בעמדתו, אבל בצרפת העריכו שהיה זה אמבפה שוויתר על מענקים מסוימים כדי לשוב לשחק, אולם לא התחייב להישאר בפריז סן ז'רמן מעבר לעונה הזו וצויין כי נושא הארכת חוזהו כלל לא עלה על הפרק במו"מ להחזרתו לסגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully