וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקל הוצג כנציג הבעלים ושותף בהפועל ירושלים: "לא יכולתי לסרב"

מתן אדלסון הודיע על צעדים אסטרטגיים חדשים שבוצעו, ביניהם מינוי שחקן העבר לבעל מניות, נציגו בהנהלה ויועץ מקצועי. אלון קרמר, המנכ"ל החדש: "המטרה היא שנהיה מועדון מוביל בכדורסל האירופי והישראלי"

הפועל ירושלים מציגה את גל מקל/צילום: רוני כנפו עריכת וידאו: אביעד בלילי

הפועל ירושלים סיימה את בניית הסגל לעונת המשחקים הקרובה בליגת העל ובליגת האלופות בכדורסל והיום (ראשון) היא העבירה הילוך גם בכל הנוגע להשלמת הצוותים הניהוליים והמקצועיים.

הבעלים מתן אדלסון כינס מסיבת עיתונאים חגיגית בארנה, במהלכה הודיע על שורה של צעדים אסטרטגיים חדשים בקבוצה, ביניהם מינוי אלון קרמר למנכ"ל החדש וכן הכריז על צירופו של גל מקל, כוכב העבר שפרש בעונה החולפת וייצא לדרך חדשה בבירה בתפקיד מקצועי ראשון כנציג הבעלים, שותף בעל מניות ויועץ מקצועי.

אלון קרמר, מנכ"ל הפועל ירושלים. דני מרון
המנכ"ל החדש בבירה, אלון קרמר/דני מרון

גל מקל התייצב לאחר ההכרזה של אדלסון וסיפר: "אני מאוד שמח ומתרגש מהרגע הזה, מרגיש זכות ואחריות גדולה להצטרף להפועל ירושלים - מועדון עם קהל עצום ואיכותי, מועדון עם מסורת והייתי אומר אפילו מועדון עם קלאס בנוף שלנו. אני מאוד שמח ומתרגש להצטרף ולהתחיל דרך שאישית אני מאוד מאמין בה.

"מהרגע שהאפשרות לרכוש את הקבוצה על ידי מתן ועד כה, הייתי מעורב. אנחנו חברים הרבה שנים ותמיד ראיתי את האהבה של מתן למשחק הכדורסל וזה משהו שידעתי שיבוא יום ומתן ירצה לעשות עם זה משהו. לגבי רכישת הקבוצה, כמו שהוא סיפר הוא בא אליי לפני שמונה חודשים והעלה את האפשרות שהוא ירכוש את הקבוצה, ציין בפני שהרבה אנשים אמרו לו לא לעשות את זה ושאל מה אני חושב. בהשקפה שלי לא קונים קבוצת כדורסל בשביל רווחים, פרסום או תהילה והתשובות שלו היו בדיוק במקום ובגלל זה התחברתי לזה. הרגשתי שאני חייב לתת מהקריירה שלי ומעצמי ושזו הזדמנות שאני לא יכול לומר לה לא, ולפני חודש ומשהו הגענו להסכמות על התפקיד שלי - לכל אורך הדרך ייעצתי והייתי חלק מהתהליך. אני מאוד מתרגש בשביל המועדון, האוהדים ובשבילנו כהנהלה. בהצלחה ויאללה הפועל".

לאחר מכן שוחח עם העיתונאים גם המנכ"ל החדש אלון קרמר, שעבד בעברו כאנליסט מקצועי ב-MLS וב-NFL בארצות הברית: "אני מודה למתן שתמך בי ונתן לי את ההזדמנות להצטרף להפועל ירושלים. אני ומתן שותפים לאותה תשוקה וחזון שמטרתו להוביל את הפועל ירושלים לצמרת הכדורסל הישראלי והאירופי ולהוביל את המועדון לעידן חדש. אני מודע לכובד האחריות והמטרה שלי היא ליצור מורשת, מועדון שהוא לא רק גאווה לאוהדים שלו, אלא מוביל שינוי בקהילה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
גל מקל, הפועל ירושלים. דני מרון
"רוצים ליצור מועדון ברמה בינלאומית". מקל/דני מרון

מקל הסביר על התפקיד שלו כנציג הבעלים, שותף בעל מניות ויועץ מקצועי: "אהיה מעורב ביום-יום. הרעיון הוא שאביא מהידע ומהניסיון שלי, בעיקר בתחום של הכדורסל כדי שנוכל ליצור בהפועל ירושלים מועדון ברמה בינלאומית. בעבר יכולתי להיות בקבוצה, לפעמים אני לא רציתי והיו פעמים שאני רציתי והמועדון לא רצה, אז אני שמח שהמעגל נסגר וזה כנראה נועד לקרות בתפקיד הזה ובכובע הזה ולא כשחקן. אם המאמן דזי'קיץ' ירצה, אני עדיין יכול להתאמן. אחרי שפרשתי ישר נכנסתי לעולם העסקי וכשמתן הציע לי להצטרף ידעתי שאני לא יכול לעזוב עסק משפחתי, אבל מצד שני זו הצעה שמאוד דיברה אליי ורציתי להיות מעורב במאת האחוזים ומצאנו את הנוסחה הנכונה. בהגדרת תפקיד הזו אני גם יכול להביא מעצמי וגם להראות מחויבות".

מקל גם נשאל על המטרה להשתתף בעתיד ביורוליג: "ברור שחבר'ה ווינרים ותחרותיים אנחנו רוצים להגיע לשם, אבל זו שאלה שצריכה לרדת מהפרק כרגע - יש כל כך הרבה משתנים שלא תלויים בנו. אם היינו צריכים לזכות באליפות ואז אנחנו ביורוליג אז הייתי רגוע, אבל יש המון דברים שהם מחוץ למגרש. אנחנו נעשה את המקסימום על המגרש ומחוצה לו כדי להגשים את המטרה הזו".

המנכ"ל קרמר נשאל אם לא יתקשה להתסגל לתרבות בישראל: "אני ישראלי, כולנו ישראלים. המסע שלי בארצות הברית היה כדי ללמוד מהטובים ביותר, בין אם בעסקים ובין אם בעולם הספורט. אני בטוח שלא תהיה לי כי אני מכיר את המנטליות, יודע מה זה לקחת יוזמה ולחשוב מחוץ לקופסה וגם לדחוף מרפקים כשצריך. אני יכול לשבת ולדבר ימים ושבועות על כל הדברים שאפשר לעשות ושעשיתי, אבל קודם כל נבנה את הבסיס - במטרה שהפועל ירושלים תהפוך למועדון הכי מקצועי שיש בכדורסל הישראלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully