וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אכזבה במכבי פ"ת: "היינו צריכים לגמור את המשחק בחצי הראשון"

המלאבסים מבינים שהיו יכולים לנצח את מכבי חיפה ולהעפיל לגמר גביע הטוטו לולא ההחמצות: "שלטנו לגמרי, לחצנו טוב והגענו להדמנויות". שביעות רצון מהכנסה של למעלה ממיליון שקל

תקציר חצי גמר גביע הטוטו: מכבי פתח תקוה - מכבי חיפה 2:0/ספורט1

במכבי פתח תקוה קיבלו באכזבה גדולה את ההפסד 2:0 למכבי חיפה אמש (שבת) בחצי גמר גביע הטוטו. למרות שהירוקים הגיעו בהרכב משני, מכבי פתח תקוה לא השכילה לממש את היתרון שלה בשדה והחמיצה לא מעט, עד שבמחצית השנייה נראה היה שאזלו הכוחות לשחקנים של בני לם והקבוצה ספגה פעמיים.

לצד האכזבה מההדחה, יכולים בפתח תקוה להתנחם בהכנסה כספית נאה מאוד של למעלה ממיליון שקלים שהצליחה הקבוצה להכניס לקופתה - כ-540 אלף ש"ח ממענקי ההעפלה לחצי הגמר ונקודות בשלב הבתים ועוד כחצי מיליון שקלים ממכירת למעלה מ-9500 כרטיסים למפגש אתמול.

בני לם מאמן מכבי פתח תקוה. דני מרון
יעבוד עם שחקניו על הסיומת מול השער. בני לם/דני מרון

למרות האכזבה מהתוצאה, בקבוצה היו מעודדים מדקות טובות במחצית הראשונה ומכך שתוכנית המשחק של בני לם, ללחוץ גבוה ולנסות לצאת קדימה, עבדה בצורה טובה. יחד עם זאת אמרו בקבוצה שהם יהיו חייבים לתת דגש על הסיומת מול השער.

"היינו צריכים לגמור את המשחק בחצי הראשון", אמר גורם במועדון, "שלטנו לגמרי במשחק, לחצנו טוב והגענו להזדמנויות. כשאתה לא כובש מול מכבי חיפה, בסוף היא תעניש אותך. בכל מקרה אנחנו יכולים להיות מרוצים מכל ההופעה שלנו בגביע הטוטו, נגיע מוכנים לליגה".

בקבוצה מנסים לצרף בלם זר ומי שמועמד להצטרף הוא האיטלקי לורנזו פראמטי בן ה-28, שמשחק בשלוש השנים האחרונות באוניברסיטת קראיובה 1948 מהליגה הרומנית. פראמטי שיחק בעברו בקבוצות שונות בליגה השנייה והשלישית באיטליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully