וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מה הוא עושה?!" ניית'ן בקסטר הפך לבדיחה אחרי "ערב מהסיוטים"

השוער שהבריז למכבי חיפה ספג רביעייה מוויגאן כולל שערים מביכים, קיבל ציון 3 באנגליה וספג אש מהאוהדים: "ירידה קשה ברמה"

תקציר חצי גמר גביע הטוטו: מכבי פתח תקוה - מכבי חיפה 2:0/ספורט1

אם הכל היה עובד לפני התכנון, ניית'ן בקסטר ככל הנראה היה עומד אתמול (שבת) בין הקורות באצטדיון המושבה, ומנסה לעזור למכבי חיפה להעפיל לגמר גביע הטוטו. אבל השוער האנגלי ממוצא יהודי, שהיה על סף חתימה בשורות הירוקים אבל ברח ברגע האחרון, חווה אתמול "ערב מהסיוטים" הרחק מאם המושבות.

בקסטר ובולטון הובסו 4:0 על ידי וויגאן במחזור הרביעי של עונת הצ'מפיונשיפ, במשחק שהשוער ירצה לשכוח ממנו כמה שיותר מהר. לפחות שניים מהשערים של וויגאן, בקסטר יכול היה להדוף בקלות והיכולת החלשה שלו בין הקורות, הפכה אותו מושא לבדיחות וביקורות.

בתקשורת המקומית העניקו לו ציון 3 בלבד על ההופעה המאכזבת, וכתבו: "דווקא אחרי התחלה כל כך מעודדת ומבטיחה בבולטון, את היום הזה בקסטר ירצה לשכוח במהירות. היה לו חלק גדול בלפחות שניים מהשערים של וויגאן".

צפו בתקציר המשחק

בקסטר דווקא פתח היטב את העונה בבולטון, ועד המשחק אתמול ספג שער אחד בלבד בשלושה מחזורים, מה שעזר להגיע למקום הראשון. אתמול בולטון איבדה את הפסגה, והוא איבד את הקרדיט שהספיק להרוויח.

"מה לעזאזל הוא עושה?!", תהו אוהדי בולטון ברשתות החברתיות, "זה היה משחק מהסיוטים עבור בקסטר". אחר כתב: "אלוהים, מג'יימס טראפורד עברנו לניית'ן בקסטר. איזו ירידה קשה ברמה".

כזכור, בקסטר שהשתייך לצ'לסי היה המטרה מספר 1 של מכבי חיפה לעמדת השוער הקיץ, אחרי עזיבתם של ג'וש כהן ורועי משפתי. בקסטר כבר ביקר בישראל ובמועדון היו משוכנעים שיחתום, אולם בסופו של דבר הוא החליט להישאר באנגליה. איתמר ניצן הצטרף לירוקים בהחתמת בזק לאחר ההברזה של בקסטר, ובינתיים מציג יכולת טובה בין הקורות.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully