וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

10 דקות ותרגיל אחד הספיקו: "סולומון מסוגל להפוך לשחקן הרכב"

באנגליה העניקו לישראלי ציון 7 אחרי הבכורה הרשמית במדי טוטנהאם. גם האוהדים התרשמו: "הדריבל מול שואו - מעולם הפורנו"

הדריבל של מנור סולומון מול מנצ'סטר יונייטד/ספורט1

10 דקות בלבד הספיקו למנור סולומון כדי להותיר רושם חיובי בהופעתו הראשונה במדי טוטנהאם במשחק רשמי. שחקן הכנף נכנס כמחליף בדקה ה-88 בניצחון 0:2 על מנצ'סטר יונייטד והראה ניצוצות מיכולותיו המרשימות באחד על אחד, כשהיתל בלוק שואו סמוך לקו החוץ, במהלך שעורר התלהבות ברשתות החברתיות.

"מה שסולומון עשה לשואו, זה מעולמות הפורנוגרפיה", נכתב באחד מעמודי האוהדים. "סולומון השפיל את שואו", כתבו אחרים.

גם בתקשורת האנגלית הספיקו להתרשם מסולומון. ב"יורוספורט" העניקו לו ציון 6, וב-NBC נתנו 7 - יותר מיתר שחקני הספסל של טוטנהאם. "היו למנור נגיעות יפות בכדור וכמה פריצות נאות. הוא מסוגל להפוך לשחקן הרכב", נימקו.

צפו בסולומון מתראיין אחרי המשחק

הריאיון של מנור סולומון אחרי ה-0:2 של טוטנהאם על מנצ'סטר יונייטד/ספורט1

צפו בתקציר המשחק

תקציר: טוטנהאם - מנצ'סטר יונייטד 0:2/ספורט1

אתמול אמר סולומון: "היתה אווירה חמה באצטדיון, היה לנו משחק מצוין, בעיקר בחצי השני. זה ניצחון ענק, משחק ראשון בבית מול הקהל הביתי שלנו, 0:2 על מנצ'סטר יונייטד זה דבר מדהים. אנחנו רוצים לראות קבוצה שלוחצת, מניעה כדור, משחקת מאוד התקפי, ראינו את זה במשחקי האימון וגם מול ברנטפורד. אנחנו מקווים שככה תיראה העונה שלנו, אבל יש עוד הרבה להשתפר".

על הדקות הראשונות שלו אמר: "אני שמח על הבכורה שלי, ציפיתי לזה, במשחק האימון מול ברצלונה חטפתי מכה שמנעה ממני להשתתף בכמה אימונים, אני שמח ששיחקתי פעם ראשונה". על העובדה שנכנס לכנף ימין אמר סולומון: "שיחקתי בעמדה הזאת גם בשחטאר, ברור שאני מעדיף לשחק בשמאל, שם אני מרגיש הכי בנוח, אבל מה שהמאמן יגיד לי - אעשה, בין אם זה בכנף ימין או באמצע, גם משם אני יכול להשפיע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully