וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 20.8: מנצ'סטר סיטי ביררה לגבי וירץ, מונטיאל בדרך לפרמיירליג

עודכן לאחרונה: 20.8.2023 / 18:28

קשר לברקוזן מעוניין לעבוד עם גווארדיולה, העברתו בשלב זה "נראית מורכבת". המגן שהכריע את גמר המונדיאל במגעים מתקדמים עם נוטינגהאם פורסט

חוליאן אלברס כובש לזכות מנצ'סטר סיטי נגד ניוקאסל/ספורט1

העברות

* טיילר אדאמס הוצג בבורנמות'. הקשר האמריקאי בן ה-24 נרכש עבור 24 מיליון ליש"ט, גובה סעיף השחרור שלו בלידס יונייטד וחתם לחמש שנים.

* הקשר סרג'י קאנוס חתם בוולנסיה ולראשונה בקריירת הבוגרים ישחק במולדתו. הספרדי בן ה-26 שיחק בברנטפורד מ-2017, פרט לחצי העונה האחרונה שבה הושאל לאולימפיאקוס.

* נאפולי החתימה את המרוקאי וואליד שדירה מבארי, ושלחה אותו בהשאלה לפרוזינונה.

* השוער הנורבגי אוריאן נילאנד בן ה-32 חתם בסביליה. הוא סיים את חוזהו בלייפציג בתום עונה אחת בלבד ועבר לספרד ללא תמורה.

* הקשר האחורי סנטיאגו הצה בן ה-21 חתם באולימפיאקוס. הוא נרכש מהורקאן הארגנטינאית תמורת 4 מיליון יורו וחתם עד 2028. "תזכרו את השם הזה", כתבה אולימפיאקוס בהודעת ה'וולקאם'.

קונסטנטינוס מברופאנוס שטוטגרט. GettyImages
חוזר לפרמיירליג. מברופאנוס/GettyImages
בנז'מן פבאר, שחקן באיירן מינכן. CHRISTOF STACHE/AFP, GettyImages
אינטר לא מוותרת עליו. פבאר/GettyImages, CHRISTOF STACHE/AFP

שמועות

* אל נאסר סיכמה עם מנצ'סטר סיטי את העברתו של איימריק לאפורט. העסקה רחוקה פרטים בודדים מחתימה רשמית של הבלם הספרדי עד 2026, כאשר שכרו יעמוד על כ-25 מיליון יורו לשנה.

* ווסטהאם מכינה הצעה למנצ'סטר יונייטד עבור אנתוני מרסיאל, שמבוקש גם בערב הסעודית לפי דיווח ב"מירור".

* תכנית המגירה ללוקאס פאקטה? לפי דיווח של מתאו מורטו, מנצ'סטר סיטי ביררה בנוגע לפלוריאן וירץ מבאייר לברקוזן. הקשר בן ה-20 מעוניין בשיתוף פעולה עם פפ גווארדיולה, אך ההחתמה שלו בשלב זה נראית מורכבת.

* בצרפת טוענים שסגנית האלופה לאנס בדקה אפשרות להחתים את אלכסיס סאנצ'ס, שהוא שחקן חופשי ובלט במארסיי בעונה שעברה.

* המגן שהכריע את גמר המונדיאל בדרך לפרמיירליג. לפי דיווח בארגנטינה, כובש הפנדל האחרון בגמר, גונסאלו מונטיאל, נמצא במגעים מתקדמים עם נוטינגהאם פורסט והוא יושאל אליה מסביליה עם חובת רכישה בסך 11 מיליון יורו.

* מרקו וראטי על סף מעבר לאל אהלי. הוא סיכם את תנאיו בקבוצה וכעת על הסעודים לסגור את תנאי מעברו של הקשר בן ה-30 מפריז סן ז'רמן.

* פריז סן ז'רמן הגישה הצעה ראשונית עבור רנדל קולו מואני, אך איינטרכט פרנקפורט סירבה ל-65 מיליון יורו שהציעו הצרפתים ודורשת 100 מיליון יורו עבור החלוץ.

* מנצ'סטר יונייטד עדיין פועלת בחלון ההעברות ומקווה למצוא בהקדם פתרון לדוני ואן דה בייק, כי רק אחרי שההולנדי יעזוב במועדון יוכלו להאיץ את השיחות לצירוף סופיאן אמרבאט, קשר פיורנטינה ונבחרת מרוקו.

* אחרי שאלכסנדר מיטרוביץ' עבר מפולהאם לאל הילאל ובכך "חסם" את הדרך לרומלו לוקאקו, הבלגי עשוי להישאר בלונדון - אבל בווסטהאם יונייטד שפנתה לצ'לסי שנואשת להשתחרר מהחלוץ.

* ווסטהאם צפויה ביממה הקרובה להודיע על החתמת הבלם היווני קונסטנטינוס מברופאנוס משטוטגרט עבור כ-20 מיליון יורו. הוא לא נכלל בסוף השבוע בסגל קבוצתו בשל כך וישוב לפרמיירליג אחרי שבקושי שיחק בארסנל שרכשה אותו בינואר 2018 וממנה יצא להשאלות בגרמניה עד שנרכש.

* אלי ווהי בן ה-20 יחתום בלאנס. סגנית אלופת צרפת תשלם עבורו 35 מיליון יורו למונפלייה.

* אינטר מילאן תנסה לחדש היום את השיחות להחתמת בנז'מן פבאר. באיירן מינכן לא רוצה לשחרר את שחקן ההגנה הצרפתי, אבל כנראה תמכור אותו אם אינטר תעמוד בתג המחיר בגובה 35 מיליון יורו.

* אחרי ההדחה הדרמטית מליגת האלופות, דינמו זאגרב הסכימה להצעה מאייאקס על יוסיפ סוטאלו. הבלם הקרואטי יעבור להולנד תמורת 21 מיליון יורו ויחתום לחמש שנים באמסטרדם.

* פ.ס.וו איינדהובן מצפה להשלים היום את צירופו של המגן סרג'יניו דסט מברצלונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully