וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

0:20 במרקאנה: בכר "הופך ליקיר הקהל", ומחזק את יריבת מכבי תל אביב

המאמן שמר על מאזן מושלם באצטדיון הביתי, אוהדי הכוכב האדום מראים לו אהבה: "אווירה נפלאה, כמו תמיד". שחקנו הושאל לצלייה

תקציר: הכוכב האדום בלגרד - ספרטק סובוטיצה 0:3/ספורט1

המבחן האמיתי של ברק בכר בליגת האלופות עוד לפניו, אבל בינתיים הוא כבר צובר לא מעט קרדיט בסרביה. הניצחון 0:3 אתמול (שבת) על ספרטק סובוטיצה המשיך את המגמה מתחילת העונה: הכוכב האדום מפרקת את יריבותיה, נראית רמה מעל הליגה בסרביה, ועושה לעצמה חיים קלים מאוד במשחקי הבית.

בסך הכל, יחד עם משחקי ההכנה של הקבוצה, בכר עומד על מאזן של חמישה ניצחונות בחמישה משחקים באצטדיון המרקאנה הביתי. יחס השערים במשחקים הללו? 0:20 לכוכב האדום.

"האווירה במרקאנה הייתה נפלאה, כמו תמיד. אנחנו נהנים מזה בכל משחק מחדש", אמר בכר, עליו נכתב בתקשורת הסרבית ש"התוצאות המרשימות הופכות אותו ליקיר האוהדים". הקהל קרא אמש בשמו של בכר, וכמו השחקנים והתקשורת, גם הוא מתרשם שהגיע לקבוצה איש מקצוע מן המעלה הראשונה. "כשכל האוהדים שלנו ימלאו את האצטדיון, זה יהיה עוד יותר מדהים", בטוח בכר.

בכר שיבח את הקשר ולדימיר לוצ'יץ' שכיכב במשחק, ואמר ש"הלוואי שכולם היו משחקים עם הגישה שלו". יחד עם זאת, הייתה לו גם ביקורת.

"המחצית הראשונה הייתה הרבה יותר טובה מהשנייה. שיחקנו לאט מדי, ולא אהבתי את זה. אנחנו חייבים להשתפר ולתקן את זה. צריך לכבוש יותר שערים, ללחוץ טוב יותר, לא לאפשר ליריבה לפתח מהלכים כמו שנתנו לה הערב", ניתח בכר.

בינתיים בכר "חיזק" את יריבתה של מכבי תל אביב, צלייה הסלובנית. הקשר איגור פטרוב (20) עבר בהשאלה ליריבת מכבי תל אביב בשלב הפלייאוף של הקונפרנס ליג, ועשוי לערוך הופעת בכורה במשחק הראשון בבלומפילד בעוד ארבעה ימים. פטרוב שנחשב לכישרון גדול כשנרכש על ידי הכוכב האדום, עבר בהשאלה עד לתום העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully