וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטירוף נמשך: מסי כבש גולאסו, אינטר מיאמי זכתה בגביע הליגות

חותמת לפתיחה המופלאה לקדנציה ב-MLS: הפרעוש הגיע ל-10 שערים במדי קבוצתו החדשה אחרי שכבש בבעיטה נפלאה מרחוק בדקה ה-23. נאשוויל השוותה וסיימה ב-1:1 את הזמן החוקי, אבל מיאמי ניצחה 9:10 בדו קרב פנדלים וחגגה תואר ראשון בתולדותיה

בדקה ה-94: שער הבכורה של ליאו מסי במדי אינטר מיאמי/MLS

הפתיחה החלומית של ליאו מסי לקדנציה בארצות הברית נמשכת. הפרעוש הצעיד הבוקר (ראשון) את אינטר מיאמי לתואר היסטורי וראשון בתולדותיה, אחרי ניצחון 9:10 על נאשוויל בדו קרב פנדלים בגמר גביע הליגות.

הזמן החוקי הסתיים ב-1:1, אחרי שמסי המשיך בכושר המסחרר שלו וכבש עוד שער נפלא שהעלה את מיאמי ליתרון בדקה ה-23. בסיומה של התקפה מתפרצת, מסי קיבל כדור כ-20 מטר מהשער, היתל בשני שחקני הגנה, ומול שלושה שחקני הגנה נוספים מצא את הזווית הנכונה כדי לירות טיל לרשת העליונה. פפא פיקולט איזן בדקה ה-57, ומיאמי פספסה הזדמנות פז לרשום ניצחון דרמטי, אבל לאונרדו קמפאנה פספס מחמישה מטרים בתוספת הזמן.

עשה זאת שוב: צפו בביצוע הנפלא של מסי

ליאונל מסי, אינטר מיאמי, חוגג. Kevin C. Cox, GettyImages
בכושר אדיר. מסי/GettyImages, Kevin C. Cox

הגמר הלך לדו קרב פנדלים, בו הכוכבים הוותיקים והמנוסים של מיאמי בראשות מסי, סרג'יו בוסקטס וג'ורדי אלבה עמדו בלחץ. הפרעוש כבש בקור רוח את הפנדל הראשון, שני חבריו מברצלונה כבשו אף הם, ושוער נאשוויל אליוט פאניקו שעצר פנדל אחד קודם לכן, החמיץ בעצמו את הבעיטה המכריעה.

מסי הגדיל אגב את הפער בשיא ההיסטורי בו הוא מחזיק לשערים במשחקי גמר. הפרעוש עומד כעת על מאזן של 35 שערים במשחקים על תואר, כשפלה הרחק מאחור עם 31, וכריסטיאנו רונאלדו שלישי עם 22. בסך הכל מסי כבש עד כה בכל שבעת המשחקים שלו במדי אינטר מיאמי. מאזנו בשבעת המשחקים הללו הוא 10 שערים ובישול.

* במשחק על המקום השלישי בגביע הליגות, פילדלפיה יוניון גברה 1:3 על מונטריי. תאי בריבו שסוף סוף קיבל את אשרת העבודה, נכנס בדקה ה-91 להופעת בכורה בקבוצתו החדשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully