וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד מתמוגגת מבלינגהאם, שטען: "אני טוב פי 10 מהעונה שעברה"

בתקשורת קבעו: האנגלי יכול להחליף את בנזמה, לא פחות. הקשר החמיא לחבריו: "הכל בזכותם". אנצ'לוטי שלח עקיצה לוויניסיוס

מאז כריסטיאנו רונאלדו לא היה אף שחקן שכבש לפחות שער אחד בשני משחקיו הראשונים בריאל מדריד - עד שהגיע ג'וד בלינגהאם. הכוכב האנגלי פורע כל שטר אפשרי, ולאחר שהרשית כבר במחזור הפתיחה, התעלה על עצמו אמש (שבת) עם צמד ובישול ב-1:3 של הבלאנקוס על אלמריה.

"בלינגהאם הוא מספר 9", קראה הכותרת של "אס", כתגובה לביקורות שנשמעו נגד ראשי ריאל מדריד על כך שלא הביאו מחליף לקארים בנזמה. "אנצ'לוטי אמר שבלינגהאם יכול לשחק כמספר 9 מזויף במהלך הקיץ, אבל גם הוא לא האמין שג'וד ייראה כמו חלוץ טבעי", הוסיפו ב"מארקה".

"אני טוב פי 10 ממה שהייתי בעונה שעברה, וזה בזכות החברים שלי לקבוצה", אמר בלינגהאם המאושר. "אני כמו ספוג, סופג הכל מהחברים שלי. אני שמח שכבשתי, אבל הכי חשוב שאני משחק טוב ותורם לקבוצה. ראיתי את ריאל מבצעת המון קאמבקים בטלוויזיה, וזה הראשון שלי. אף אחד לא נכנס לפאניקה פה, חזרנו בזכות ניסיון. אני כל כך נהנה לשחק כאן".

קרלו אנצ'לוטי אמר על הכוכב הצעיר שלו: "הוא התאקלם היטב בזכות הבגרות והאישיות שלו. זה עוזר שהוא שיחק בגרמניה, הוא מתאים מאוד לליגה ולסגנון. זה נחמד".

על ויניסיוס שכבש שער מבריק אמר המאמן: "אני לא רוצה לקחת מהגאונות שלו, אבל לפעמים הוא לוקח סיכונים ואני קצת כועס עליו. בפעמים אחרות, אני מתלהב מהמהלכים שלו. בדרך כלל, אני מתלהב יותר ממה שאני מתעצבן ממנו".

ויניסיוס עצמו הוסיף: "שיחקנו טוב מאוד כבר מההתחלה. ספגנו, אבל שמרנו על הקצב מהמשחק הקודם וזה חשוב. לקבוצות קשה להתמודד איתנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully