וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל כהן: "ראו מ-70 מטר שזה לא פנדל". חשש בהפועל ירושלים מפציעת סאפינן

בבית"ר ירושלים לא אהבו את השריקה לפנדל בדרבי, אבל לא התרגשו מההפסד. חלוץ הפועל ירושלים ייבדק, חשש שקרע את הרצועה הצולבת

תקציר גביע הטוטו: הפועל תל אביב - הפועל חדרה 1:1 (2:3 בפנדלים)/ספורט1

בבית"ר ירושלים לא התרגשו יותר מדי מההפסד הערב (שבת) להפועל ירושלים בדרבי במשחק הדירוג על המקום החמישי בגביע הטוטו. הצהובים הגיעו בהרכב טלאים ומתמקדים בהכנת הסגל לליגה, אבל למרות שמבחינתם מדובר בסך הכול במשחק הכנה, הם לא אהבו את הטעות של שניר לוי - שריקה לפנדל בדקה ה-96 אחרי צלילה של אור רויזמן - שריקה שתורגמה לשער ניצחון של הפועל ירושלים.

גל לוי שעמד על הקווים במקום יוסי אבוקסיס המורחק אמר: "באמת לא צריך VAR ולא שום דבר, ראינו מ-70 מטר שלא היה כלום. זו החלטה מוזרה, אבל קטונתי מלהעביר ביקורת על שופט. יש טעויות ויש טעויות. נמשיך הלאה".

ירדן שועה שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
שועה ביציע/ברני ארדוב

כהן המשיך: "אנחנו יודעים שאנחנו לא מוכנים ב-100 אחוז, מצד שני השחקנים שכן שיחקו נתנו 100 אחוז. השחקנים שעמדו לשירותינו נתנו אקסטרות, נלחמו. ניקח את הדברים הטובים, נתאכזב ונכעס על הפנדל שנשרק וקבע את גורל המשחק".

על גל העזיבות אמר כהן: "זה מחיר ההצלחה, שחקנים רוצים להתקדם ולהצליח. אתם לא יודעים מה עובר מאחורי הקלעים, לא הכל זה כסף, חוזה ודיעה מקצועית. אנחנו עושים ימים ולילות כדי להתחזק. בעונה שעברה אף אחד לא ספר את הקבוצה - והשגנו את גביע המדינה עם הקהל מאחורינו. גם עכשיו אני בטוח שנציג קבוצה וחזקה והקהל יהיה גאה".

על ירדן שועה אמר: "גם אברמוב, גם אבוקסיס וגם כפיר אדרי - יש להם היסטוריה ארוכה עם ירדן מבני יהודה. אנחנו אוהבים אותו ומקווים שהדברים יסתדרו, יש משא ומתן ואני בטוח שהדברים בסוף יסתדרו".

דור מיכה הוסיף: "מתסכל מאוד, בעיקר כי נתנו הכל, כל אחד נתן 100 אחוז ולא הגיע לנו להפסיד. מבאס להפסיד על החלטת שיפוט מאוד גבולית, אבל זה גביע הטוטו ומקום חמישי בגביע הטוטו לא היה אחת המטרות שלנו בתחילת העונה. נעשה את ההכנות כמו שצריך לליגה ואני בטוח שנתחזק ויהיה טוב".

sheen-shitof

שדרגו את הביצועים

הארכת משך האקט ושיפור ההנאה במיטה - במבצע מיוחד

בשיתוף "גברא"
זיו אריה מאמן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
"משחק אימון מצוין". אריה/ברני ארדוב

מאמן הפועל ירושלים, זיו אריה: "משחק אימון מצוין, זה ניצחון חשוב לקהל ולמועדון. בפעם שעברה הפסדנו בדקה ה-96 והלך חצי הגמר, היום ניצחנו. זה הכדורגל. אם אדבר על המזל שלא היה לנו בשלוש שנים בליגת העל...".

על ראונו סאפינן שנפצע והובהל לבית החולים עם חשש לקרע ברצועה הצולבת: "תמיד כואב ששחקן נפצע, זה נראה כמו פציעה קשה. נבדוק, אבל זה חלק מהכדורגל. זה קרה הרגע, אין לי מושג מה נעשה, נעלה עם 11 שחקנים טובים בשבת הבאה. הפציעה של ראונו הכניסה אותנו להלם, נהיה משחק של בלאגן. הגנתית היינו בסדר גמור, נפגענו בסוף כי שחקנים פחות רגילים למערך והייתה עייפות".

כובש שער הניצחון מתן חוזז הוסיף: "יש פה קבוצה מצוינת. היום היו רגעים פחות טובים במחצית השנייה, קצת בלגן, קצת איבודים קלים, כולנו מצפים ליותר, אבל גם בראיון הקודם אמרתי - אני מצפה שזו תהיה עונה עוד יותר טובה מהקודמת. אני בטוח שכך יהיה. אנחנו שואפים הכי גבוה שאפשר, גם בליגה וגם בגביע המדינה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully