וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאור מליקסון עוזב את הפועל באר שבע מסיבות אישיות

עוזר המאמן חש כי הוא זקוק למנוחה מכדורגל וייפרד לאחר משחק גביע הטוטו מול מכבי נתניה, אף שמדובר בעיתוי לא פשוט מבחינת הקבוצה

תקציר הפסדה הדרמטי של הפועל באר שבע 2:1 ללבסקי סופיה בדקה ה-96 במוקדמות הקונפרנס ליג/ספורט1

מאור מליקסון יסיים מחר (ראשון) את דרכו בהפועל באר שבע בגלל סיבות אישיות. מדובר בהחלטה אישית של עוזר המאמן והיא תקרה כבר לאחר משחק החוץ מול מכבי נתניה במאבק על המקום השביעי בגביע הטוטו.

מליקסון ייפרד מהמועדון אחרי שחש כבר זמן רב שהוא זקוק למנוחה מכדורגל. אף שמדובר בעיתוי לא פשוט כשהקבוצה לפני פתיחת העונה, מליקסון החליט על עזיבה ומדובר בצעד אישי שלו ולא של המועדון אשר רצה מאוד שהוא ימשיך. שחקנים בהפועל באר שבע כבר יודעים כי מדובר במשהו שמתבשל אצל מליקסון לא מעט זמן וכאמור המהלך הזה יקרה בעוד 24 שעות.

מאור מליקסון, הפועל באר שבע. מאור אלקסלסי
החלטה אישית שלו. מאור מליקסון/מאור אלקסלסי

מליקסון בן ה-39 פרש מכדורגל בינואר 2020 ובחלוף כשנתיים מונה לעוזרו של אליניב ברדה. הוא נחשב לאחד הסמלים של הפועל באר שבע בשנות ה-2000, לאחר שהגיע לקבוצה ב-2008, עזב אחרי שלוש שנים לוויסלה קרקוב איתה זכה באליפות פולין, ולאחר ששיחק גם בוולנסיין הצרפתית סגר מעגל ושב לבירת הנגב בקיץ 2014. הוא היה שותף למהפך שביצע המועדון וכמובן לזכייה בשלוש האליפויות הרצופות ולהצלחה בליגה האירופית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully