וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: ניימאר הוצג אל מול 60 אלף אוהדי אל-הילאל

"בואו נהנה מהכדורגל, נהנה מהעונה ונזכה באליפות יחד", אמר הכוכב הברזילאי. גם יאסין בונו הוצג בקבוצה הסעודית העשירה

תקציר: ליברפול - בורנמות' 1:3/ספורט1

הנהירה לליגה הסעודית קיבלה דחיפה משמעותית כשניימאר חתם לשנתיים בשורות אל הילאל. הערב (שבת) הוצג הכוכב הלוהט אל מול 60 אלף מאוהדי קבוצתו החדשה, שלא ידעו את נפשם מרוב אושר. "בואו נהנה מהכדורגל, נהנה מהעונה ונזכה באליפות יחד", אמר ניימאר, שהוצג לצד רכש נוסף - שוער נבחרת מרוקו יאסין בונו.

הברזילאי הצטרף לסעודים תמורת 90 מיליון שיועברו לפריז סן ז'רמן, כאשר המשכורת של הסופרסטאר החדש של הליגה מהמפרץ עומדת על 260 מיליון יורו לשנתיים.

ניימאר (31) ובונו הצטרפו לסרגיי מילינקוביץ'-סאביץ', רובן נבס, קאלידו קוליבאלי ומלקום, שהחזיק בשיא כהעברה היקרה ביותר בתולדות הליגה הסעודית עם 60 מיליון יורו, באחת הקבוצות החזקות ביותר שתרוץ חזק השנה על תואר האליפות.

הברזילאי עדיין מחזיק בשיא ההעברות כשב-2017 חתם בפריז סן ז'רמן מברצלונה תמורת 222 מיליון יורו, אך לא הצליח להביא את קבוצת הפאר הצרפתית לארץ המובטחת - זכייה בליגת האלופות, ויזכר בעיקר כמי שהביא מספרים מרשימים, אך היה מעורב בלא מעט בעיות משמעת ופציעות.

קודם לכן, ניימאר שיחק כאמור בברצלונה, שם זכה עם הקבוצה בטרבל ב-2015 והיה חלק משלישיית ההתקפה מהטובות בהיסטוריה יחד עם ליאונל מסי ולואיס סוארס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully