וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שערי בכורה לחלאיילה ולוגסי באזרבייג'אן, לביא ודסה ניצחו

חלוץ גבאלה כבש לראשונה, אבל הפסיד לקהת בדרבי הישראלי, גם קשר סבאיל הבקיע. קפטן הנבחרת חזר מפציעה והיה שותף למהפך בדרבי של מוסקבה, מלדה בישל בבלגיה

תקציר: ורדר ברמן - באיירן מינכן 4:0/ספורט1

בצל הדיווחים על איחוד אפשרי עם ברק בכר בכוכב האדום בלגרד, נטע לביא השלים היום (שבת) 90 דקות בניצחונה הביתי של גמבה אוסקה 1:2 על שונאן בלמארה במחזור ה-24 בליגה היפנית. הברזילאי ז'ואן אלאנו (37) והקפטן טקאשי אוסאמי (59 בפנדל) כבשו וקידמו את גמבה למקום ה-11, עם 15 נקודות מעל שונאן שנמצאת במקום האחרון והיחיד ממנו יורדים ליגה. האורחת רק צימקה בדקה השמינית של תוספת הזמן.

* אלי דסה, שנעדר משלושת המשחקים האחרונים של דינמו מוסקבה בגלל פציעה, חזר לסגל ונכנס עם פתיחת המחצית השנייה, כשקבוצתו חזרה מפיגור 1:0 וניצחה 1:2 את צסק"א בדרבי במסגרת המחזור החמישי בליגה הרוסית. מומי אנגמאלו ניצל טעות קשה בהגנה (46) ונגיעת יד של אנטון זבולוטני שכבש לצסק"א בפתיחה (6), הובילה לפנדל בו דייק פיודור סמולוב (83). דינמו במקום השלישי עם ניצחון שלישי ברציפות.

אלי דסה, דינמו מוסקבה. מתוך אינסטגרם, אתר רשמי
מהפך בדרבי. אלי דסה/אתר רשמי, מתוך אינסטגרם

* אוסמה חלאיילה רשם שער בכורה במדי גבאלה, שהפסידה 2:1 לסוגמאיט ב"דרבי הישראלי" באזרבייג'אן. החלוץ צימק בדקה ה-53 והשלים 90 דקות, בעוד גלעד אברמוב עלה מהספסל בדקה ה-77. מנגד, רועי קהת פתח בהרכב המנצחת והוחלף בדקה ה-62.

* גם ידין לוגסי כבש לראשונה בליגה האזרית כשהשווה בדקה ה-31 עבור סבאיל במשחק הביתי מול זירה. הקשר הוחלף בהפסקה, בעוד ניר ברדע המשיך בהרכב והאורחת השיגה 1:2 בדקה ה-82 ונותרה מושלמת בפסגה. סבאיל עם נקודה בלבד אחרי שלושה מחזורים.

* מכלן הביסה את סן ז'ילואז 0:4 גדול. יונס מלדה עלה מהספסל בדקה ה-80 ובישל את השער השלישי במשחק.

* בוריס קליימן התחיל את הקדנציה בפאס יאנינה עם משחק שלא הגיע לסיומו, כאשר קבוצתו הובילה 0:1 על העולה החדשה קיפיסיה והמשחק הופסק בגלל בעיות תאורה. המחצית השנייה תחודש מחר בצהריים.

* אליאל פרץ שיחק 25 דקות כמחליף ב-1:1 הביתי של אפולון לימסול מול אותלוס במחזור הפתיחה של הליגה הקפריסאית.

* סער פדידה עלה בדקה ה-46 מהספסל , לובליאנה שלו רשמה 4:5 משוגע על אלומיני.

* סתיו נחמני נותר על הספסל של סט. מירן, שניצחה 0:1 את מאת'רוול בגביע הליגה הסקוטי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully