וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 19.8: מיטרוביץ' עובר לאל-הילאל, זייש הושאל לגלאטראסיי

עודכן לאחרונה: 19.8.2023 / 23:24

פולהאם תקבל 50 מיליון יורו על החלוץ, כוכב נבחרת מרוקו ינסה להשתקם בטורקיה. פרנקפורט מצפה לסכום גדול יותר מפ.ס.ז' על קולו מואני. פבאר נשאר בבאיירן, לוריס סירב ללאציו, קוטיניו מבוקש בקטאר

תקציר: ורדר ברמן - באיירן מינכן 4:0/ספורט1

העברות

* אל-הילאל ממשיכה בשלה: פולהאם הודיעה כי הגיעה עם הקבוצה הסעודית לסיכום על מכירת אלכסנדר מיטרוביץ' תמורת 50 מיליון יורו.

* חכים זייש הושאל באופן רשמי מצ'לסי לגלאטסראיי.

* אל ריאד מערב הסעודית צירפה בהשאלה את חואנמי, שחקן הכנף שהגיע מבטיס בסכום של מיליון יורו וירוויח 3.5 מיליון יורו בעונה הקרובה. לעולה החדשה לליגה הבכירה בסעודיה לא תהיה אופציית רכישה.

* הקשר האוקראיני רוסלן מלינובסקי עזב את מארסיי לגנואה בהשאלה תמורת 10 מיליון יורו, כשלאיטלקים תהיה אופציית רכישה בתום העונה.

* בלם נבחרת טורקיה מריח דמירל עבר מאטאלנטה לאל אהלי ששילמה 20 מיליון יורו, בחוזה עד 2026 שבמסגרתו ישתכר 11 מיליון יורו לעונה.

* רכש חדש לוולאדן איביץ': קרסנודאר שילמה 3 מיליון יורו עבור טורמנה, שחקנה של בראגה הפורטוגלית.

* השוער השלישי של ארסנל, אלכס רונארסון האיסלנדי, הושאל לעונה אחת לקרדיף סיטי מהצ'מפיונשיפ.

שמועות

* רנדל קולו מואני סיכם לחמש שנים בפריז סן ז'רמן, נכתב ב"פוט מרקאטו", אבל ההצעה לפרנקפורט עומדת כרגע על 60 מיליון יורו וזו דורשת 80 מיליון.

* למרות שהביע את רצונו לעזוב, באיירן מינכן החליטה להשאיר את בנז'מן פבאר שנכנס לשנתו האחרונה בחוזה. מספר קבוצות התעניינו בשירותיו, כולל אינטר שניהלה מגעים שאותם החליטה באיירן להפסיק. מי שקיבל אישור לעזוב את באיירן בעקבות כך הוא יוסיפ סטאנישיץ', המגן הקרואטי הצעיר שמבוקש בין היתר בלברקוזן ופרנקפורט.

* העברת ז'ואאו קאנסלו היא "עניין של זמן" לפי פבריציו רומאנו. המגעים עם מנצ'סטר סיטי מתקדמים, כאשר המתווה צפוי להיות השאלה עם אופציה ולא חובת רכישה.

* לפי דיווח באקוודור, בלם הנבחרת פיירו הינקאפייה על הכוונת של ליברפול שמנהלת שיחות עם נציגיו. קבוצתו, באייר לברקוזן, תדרוש כ-45 מיליון יורו.

* הוגו לוריס לא יגיע ללאציו, ולפי הדיווחים הסיבה היא שלא קיבל הבטחה לחולצת ההרכב.

* הכוכב העולה של מונפלייה, אלי ווהי, יעבור היום בדיקות רפואיות בלאנס ויוצג על ידה מחר, במעבר שסגנית אלופת צרפת תשלם עליו 35 מיליון יורו. השחקן בן ה-20 היה קרוב לווסטהאם.

רנדל קולו מואני, שחקן איינטרכט פרנקפורט חוגג. Christian Kaspar-Bartke, GettyImages
יש פערים. קולו מואני/GettyImages, Christian Kaspar-Bartke

* פיליפה קוטיניו מחוזר על ידי מועדונים מקטאר, דיווח פבריציו רומאנו. גם קבוצות מערב הסעודית חושקות בקשר הברזילאי המתדרדר של אסטון וילה.

* המטרה החדשה של ראשי הליגה הסעודית: רפאל וראן מועמד לאלופה אל-איתיחאד, לפי "אקספרס".

* ז'ואאו מוטיניו כבר עבר את הבדיקות הרפואיות, ועשר שנים אחרי עזיבתו הוא יסגור מעגל ויחתום בפורטו.

* אחרי שספגה ממנו שער במחזור הפתיחה, אתלטיקו מדריד תשלם לגרנאדה את סעיף השחרור בסך 6 מיליון יורו עבור סאמו אומורודיון. החלוץ הניגרי בן ה-19 צפוי להמשיך העונה בגרנאדה כמושאל.

* צ'לסי מעוניינת בפולארין באלוגון, החלוץ ששייך לארסנל, כך לפי "סקיי". באלוגון שהצטיין בעונה שעברה כמושאל בריימס מחוזר במספר קבוצות ברחבי הישבת, כאשר הרצינית ביותר בשלב זה היא מונאקו.

* ווילפריד ניונטו הגיש בקשה רשמית לעזוב את לידס. עד כה קבוצת הצ'מפיונשיפ סירבה למספר הצעות מאברטון עבור האיטלקי בן ה-19, כולל אחת בסך 25 מיליון פאונד עם בונוסים ואחוזים ממכירה עתידית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully