וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדקה ה-90: נוטינגהאם פורסט ניצחה 1:2 את שפילד יונייטד

אורייה בישל לאווני (3) שהשווה רצף היסטורי של סטן קולימור, ולמחליפו ווד (90) שהשאיר את הנקודות בבית. האמר (48) איזן זמנית

תקציר: נוטינגהאם פורסט - שפילד יונייטד/ספורט1

המחזור השני בפרמיירליג נפתח הערב (שישי) עם דרמה, כאשר בדקה ה-90 השיגה נוטינגהאם פורסט ניצחון ראשון בזכות 1:2 על העולה החדשה שפילד יונייטד. מדובר בנקודות ראשונות עבור פורסט העונה אחרי ההפסד במחזור הפתיחה לארסנל, בעוד שפילד עדיין ללא נקודות אחרי שני משחקים.

המארחת עלתה ליתרון כבר בדקה השלישית, כשסרז' אורייה הגביה לרחבה וטאיוו אווני נגח פנימה. עבור החלוץ הניגרי מדובר בשער במשחק פרמיירליג שישי ברציפות, כאשר רק לשני אפריקאים בתולדות הליגה רצף ארוך יותר - מוחמד סלאח ועמנואל אדבאיור עם שבעה. כמו כן, אווני הוא שחקן פורסט הראשון מזה שלושים שנה, מאז עונת 1993/94 שכובש בשישה משחקים. אז על הרצף היה חתום סטן קולימור.

שחקן נוטינגהאם פורסט טאיוו אווני חוגג עם ניקו וויליאמס. רויטרס
בחברה טובה. אווני (משמאל) חוגג עם ניקו וויליאמס/רויטרס

בעוד פורסט כבשה שלוש דקות מהפתיחה, שפילד חזרה שלוש דקות אחרי החזרה מההפסקה. בהופעת הבכורה מאז הגיע מקובנטרי, גוסטבו האמר הבקיע את השוויון במה שהיה השער הראשון של העולה החדשה מאז חזרתה לפרמיירליג.

עם זאת, המילה האחרונה הייתה של פורסט. אורייה שוב היה בתפקיד המבשל, והפעם מי שכבש היה כריס ווד. החלוץ הניו זילנדי החליף את אווני בדקה ה-84, ובדקה ה-90 הוא נגח לרשת של ווסלי פודרינגהאם את שער הניצחון היקר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully