וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצחונות לאצילי ודאבור, אדום לפלאניץ': נפתחה העונה באיחוד האמירויות

שחקן הכנף של אל עין גבר 2:3 על באני יאס, צפו בו מוביל לשער שאיזן ל-1:1. החלוץ ושבאב אל אהלי הביסו 0:3 את עג'מאן, בכורה מתסכלת לחברו הסרבי

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 18.8/ספורט1

הליגה באיחוד האמירויות יצאה הערב (שישי) לדרך, כאשר קבוצותיהם של עומר אצילי ומונס דאבור החלו ברגל ימין עם ניצחונות. אל עין של אצילי גברה 2:3 על באני יאס, בעוד דאבור וחברו בוגדן פלאניץ' הביסו 0:3 את עג'מאן בחוץ.

אצילי פתח בהרכב של אל עין, וראה את קבוצתו נקלעת לפיגור ביתי בדקה ה-23 משער של יוסוף ניאקטה. שחקן הכנף שהגיע ממכבי חיפה היה מעורב בשער השוויון בדקה ה-38, כאשר שלח כדור עומק יפה לרחבה אותו ניצל יחיא נאדר כדי לבשל לאחנדרו "קאקו" רומרו הפרגוואי. עוד לפני ההפסקה אל עין השלימה מהפך, כשארבע דקות לתוספת הזמן של המחצית קואמה אוטון קואדיו הפציץ פנימה מחוץ לרחבה.

חוסיין עבאס ג'ומה קבע 1:3 עם שער עצמי בדקה ה-64, אחמד שחאדה אבונאמוס צימק בדקה ה-75 וקבוצתו של אצילי שהוחלף בדקה ה-88 שמרה על היתרון עד לסיום.

צפו: אצילי מתחיל במהלך שהסתיים בשער

מונס דאבור, שחקן שבאב אל אהלי. שבאב אל אהלי, אתר רשמי
גם הוא ניצח בפתיחת הליגה. דאבור/אתר רשמי, שבאב אל אהלי

כאמור, גם דאבור ופלאניץ' פתחו הערב את העונה עם שבאב אל אהלי. הבלם שהגיע בשנה שעברה ממכבי חיפה וכבר הוזכר כמועמד לחזור, ערך רק היום את הבכורה מכיוון שאת כל העונה שעברה פספס עקב פציעה. את הבכורה שלו באמירויות ירצה הסרבי לשכוח, משום שכבר בדקה ה-19 ספג כרטיס אדום. פלאניץ' נגע ביד מחוץ לרחבה, השופט הרחיק אותו לאחר בדיקה ב-VAR בהחלטה שנויה במחלוקת.

בשלב זה שבאב אל אהלי כבר הובילה הודות לשער של חאריב סוחאיל בדקה ה-13, ושתי דקות לתוספת הזמן של המחצית הראשונה נאדר גאנדרי הכפיל עם שער עצמי. איגור דה קרוז הברזילאי סגר סיפור עם פנדל מדויק בדקה ה-67, ארבע דקות אחרי שהחליף את דאבור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully