וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ים וולצ'ק ואריאל שולמן הפסידו בקרב על הארד בגרנד פרי זאגרב

שני הג'ודאים (עד 60 ק"ג) היו רחוקים ניצחון ממדליה אחרי שהעפילו מבית הניחומים. הג'ודאים שזכו בארד גברו כל אחד על שני הישראלים במהלך יום התחרויות

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 18.8/ספורט1

גרנד פרי זאגרב בג'ודו יצא היום (שישי) לדרך, כששני ישראלים היו מרחק ניצחון אחד ממדליה ראשונה למשלחת. מדובר באריאל שולמן וים וולצ'ק, שהפסידו שניהם בקרב על מדליית הארד בקטגוריית המשקל עד 60 ק"ג.

השניים החלו את דרכם מהסיבוב השני, אך עבור שולמן זה קרה מכיוון שיריבו בסיבוב הראשון חאביב חסן מכוויית פרש לפני הקרב. שולמן לאחר מכן גבר על יורה ורסטראיטן הבלגי והפסיד לתאו ראול הברר הצרפתי בדרך לבית הניחומים. שם הוא ניצח את סמואל וייצנגר משוויץ, אך בקרב על הארד כאמו רהפסיד לסאליח יילדיז מטורקיה.

וולצ'ק התחיל אוטומטית מהסיבוב השני וניצח את אמיאל יארינג מהולנד וג'יימס זאהרה ממלטה. לאחר מכן הפסיד לאותו יילדיז מטורקיה, ניצח בבית הניחומים את פרנסיסקו מנדש הפורטוגלי ובקרב על הארד נפסיד לראול הברר, שכזכור ניצח בדרך מדליה גם את שולמן.

ים וולצ'ק ג'ודאי ישראלי (בכחול). KARIM JAAFAR/AFP, GettyImages
היה קרוב למדליה. וולצ'ק (בכחול)/GettyImages, KARIM JAAFAR/AFP

בקטגוריית המשקל עד 60 ק"ג טל פליקר הודח בשמינית הגמר. פליקר התחיל בסיבוב השני באופן אוטומטי ושם הכניע את וויליס גרסיה מוונצואלה, אך לאחר מכן סיים את דרכו בתחרות עם הפסד לאייבולאט איסטיבאי מקזחסטן. חברו לקטגוריית המשקל נתנאל ז'ורובל הפסיד כבר בסיבוב הראשון לרובין קורארדו מצרפת.

אצל הנשים בקטגוריית המשקל עד 57 ק"ג מאיה לאופולד הודחה גם היא בסיבוב השלישי, כמו פליקר. היא ניצחה את פילה מאטקאינן מפינלנד ואת קונה כריסטי מניו זילנד, אך אז נכנעה לג'סיקה לימה הברזילאית.

  • עוד באותו נושא:
  • ג'ודו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully