וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלטמן יקבל דקות ראשונות, לאיוס ורודריגס צפויים לחזור להרכב

הרכש של הפועל תל אביב ישחק עד מחצית מול הפועל חדרה במשחקי הדירוג בגביע הטוטו (שבת, 19:00). היריבה תעלה במערך של שלושה בלמים

משחקי דירוגהסתיים19/08/2023
הפועל תל אביב
  • צ'יבוטה (65)
4:6
  • (90, פנדל) בורארד
הפועל חדרה
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 18.8/ספורט1

הפועל תל אביב תסיים מחר (שבת, 19:00) את חלקה בגביע הטוטו כשתארח את הפועל חדרה במשחקי הדירוג, בתקוה להשיג ניצחון ראשון במפעל, לאחר 2 הפסדים ו-2 תוצאות תיקו בבית המוקדם.

עומרי אלטמן חוזר לסגל וצפוי לקבל דקות ראשונות מאז החזרה לקבוצה, ובהתאם להרגשתו הוא ישחק עד מחצית. להרכב צפויים לחזור גם הישאם לאיוס, חוסה רודריגס, טל ארצ'ל ואלון אזוגי, שזכו למנוחה במשחק האחרון.

שחקן הפועל חדרה, דור ג'אן. שלומי גבאי
עדיין לא כשיר במאת האחוזים. דור ג'אן/שלומי גבאי

במשחק על מקומות 11-12, הפועל חדרה תחסר שוב את תמיר עדי הפצוע שצפוי להחמיץ גם את פתיחת הליגה. לסגל אמור לחזור דור ג'אן, אם כי שיתופו בספק מכיוון שהוא טרם שב לכשירות מלאה. על פי התרגול באימון המסכם נראה שחדרה תפתח במערך של חמישה שחקני הגנה, כאשר שלושת הבלמים עידו לוי, סולימאן קוליבאלי ופיליפ איפולה ישתפו פעולה במרכז ההגנה.

"משחק מבחן אחרון עבורנו לפני הליגה", אמר המאמן ניסו אביטן, "עוד הזדמנות להכניס יותר שחקנים לרוטציה, אבל יחד עם זאת כמובן שהמטרה היא להיראות טוב יותר, מכפי שנראינו במשחקים האחרונים. נכון שחסרים לנו עדיין שחקנים, אבל אני מסתכל בעיקר על מה שיש לנו ומצפה שנשחק כדורגל טוב יותר בשלב הזה של העונה. השחקנים שלנו כבר הוכיחו בגביע הטוטו, שהם יודעים להציג כדורגל איכותי וחשוב שזה יקרה גם מחר".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

הרכבי הקבוצות

שופט: מג'ד רושרוש
אצטדיון: בלומפילד

הפועל תל אביב תיקח חלק במשחק שיפתח את עונת 2023/24 בליגת העל בשבת הבאה מול בני סכנין. הפועל חדרה תתארח במחזור הראשון אצל הפועל באר שבע בטרנר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully