וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי א.א.ק טוענים שהותקפו בת"א, אחד מהם נשדד: "היה מפחיד"

שישה אוהדי לרנקה הותקפו ברחוב הירקון על ידי אוהדי מכבי תל אביב ואחד מהם נותר ללא הדרכון, כך נטען בתקשורת המקומית: "השתמשו בגז מדמיע"

תקציר ניצחונה של מכבי תל אביב 0:1 על א.א.ק לרנקה במוקדמות הקונפרנס ליג/ספורט1

שישה אוהדי א.א.ק לרנקה הותקפו בידי מספר אוהדי מכבי תל אביב, כך מדווח היום (שישי) בתקשורת הקפריסאית, ביום שאחרי המשחק בין הקבוצות באצטדיון בלומפילד.

כזכור, בשבוע שעבר היו אלו דווקא עשרות אוהדי אומוניה ניקוסיה, שנמצאים באחווה עם "אולטראס הפועל תל אביב", הגיעו ללרנקה במטרה לתקןוף אוהדים של מכבי תל אביב. כעת, כך מתלוננים אוהדי א.א.ק לרנקה, הם אלו שהותקפו בתל אביב.

אוהדי א.א.ק לרנקה. דני מרון
האוהדים הקפריסאים בבלומפילד/דני מרון

"צעדתי עם חבר על רחוק הירקון בתל אביב, אחד הרחובות הכי עמוסים בתל אביב, ולפתע שמענו רחש מהצד השני של הכביש", סיפר עד ראייה לאתר "Cyprus-mail", "ראיתי אוהדים של מכבי תל אביב מקיפים שישה אוהדי א.א.ק לרנקה שהיו בני 40-50. הם הכו אותם בפנים ובעטו בהם. אחד מהם אפילו השתמש בתרסיס גז מדמיע".

אותו עד ראייה סיפר שהתקיפה נמשכה לא יותר מ-15 שניות עד שאותם האוהדים ברחו והותירו את האנשים ברחוב בהלם. עוד הוא סיפר שעוברי אורח סייעו לקפריסאים והזעיקו עזרה. "פחדתי והרגשתי צער על מה שעברו אוהדי א.א.ק. זה היה מסוכן ומפחיד. אחרי מספר דקות עודכנתי על ידי שוטר שהאירוע תועד במצלמות האבטחה".

באתר "sportime" סיפרו כי אחד מאותם שישה אוהדים נשדד, איבד את הארנק והדרכון ונזקק לסיוע מהשגרירות כדי לחזור למולדתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully