וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יילן הורד פצוע, בהפועל ת"א בוחנים את מועמדות ג'סטין ג'קסון

השחקן שממשיך לעונה שנייה במדים האדומים סובל מפציעה בשריר ובקבוצה יערכו לו בדיקות מקיפות לפני שיידעו כמה זמן ייעדר. הבחירה ה-15 בדראפט 2017 (28, 2.03) שלא פרץ ב-NBA עשוי להצטרף

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 18.8/ספורט1

שחקניה הזרים של הפועל תל אביב החלו לנחות השבוע בארץ לקראת פתיחת האימונים של האדומים, וכבר התגלו בעיות שעלולות לגרום לצירופו של שחקן נוסף אל הסגל של הקבוצה.

ג'יילן הורד שממשיך בהפועל לעונה שנייה נחת בישראל שלשום ובבדיקה ראשונית שנערכה לו התגלתה פציעה שלא הייתה ידועה לצוות הרפואי והוא יעבור בדיקות מקיפות שיקבעו כמה זמן הוא ייאלץ להחמיץ. אם מדובר בפציעה משמעותית, בקבוצה צפויים לצרף זר במקומו על מנת לא להישאר חשופים לפתיחת העונה.

שחקן הפועל תל אביב ג'יילן הורד. ברני ארדוב
נחת ובבדיקה ראשונית התגלתה פציעה שלא הייתה ידועה לצוות. הורד/ברני ארדוב

שני שחקנים נוספים שלא יהיו בפתיחת האימונים של הקבוצה הם קייל אלכסנדר וג'ון הולנד. הסנטר נכלל ב-13 הסופיים של קנדה לאליפות העולם והפורוורד בסגל של פורטו ריקו למשחקים, והם לא יגיעו לישראל לפני אמצע ספטמבר ככל הנראה. בנוסף תומר גינת שנפצע במשחקי נבחרת ישראל צפוי להיות כשיר לפתיחת האימונים או מעט אחריהם.

מי שנחשב מועמד לחזק את הקבוצה בשל המצב אליו נקלעו הוא הפורוורד ג'סטין ג'קסון (28, 2.03) שנבחר במקום ה-15 בדראפט 2017. ג'קסון היה נחשב לאחד הכישרונות העולים בכדורסל האמריקאי בתיכון וכן במכללת צפון קרוליינה אך לא הצליח לפרוץ ב-NBA. בשש עונות בליגה הטובה בעולם הוא שיחק בסקרמנטו, דאלאס, אוקלהומה, מילווקי, בוסטון ופיניקס סך כולל של 278 משחקים, מתוכם 61 בחמישייה ורשם 6 נקודות ו-2.4 ריבאונדים לערב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully