וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק דניאל פרץ: כוכב צלייה נמכר לסלרניטנה של פאולו סוזה

איקוומסי הניגרי עבר לאיטליה תמורת 1.8 מיליון יורו ולא ישחק נגד מכבי תל אביב. בוביצ'אנק שהצטיין מול גרודנו ספג כרטיס צהוב שלישי וייעדר בבלומפילד

תקציר ניצחונה של מכבי תל אביב 0:1 על א.א.ק לרנקה במוקדמות הקונפרנס ליג/ספורט1

מכבי תל אביב זכתה להגרלה הכי נוחה שיש בפלייאוף הקונפרנס ליג וכבר ביום חמישי תפגוש באצטדיון בלומפילד את צלייה הסלובנית, שתזכה לארח את משחק הגומלין ב-31 באוגוסט בלובליאנה. בתקשורת הסלובנית חגגו הבוקר (שישי) את מכירתו הצפויה של דניאל פרץ לבאיירן מינכן והדגישו שמדובר בבשורה אדירה לצלייה שמטרתה להעפיל לראשונה בתולדותיה לשלב בתים אירופי, אבל גם מכבי תל אביב יכולה הבוקר לחייך אחרי שסלרניטנה האיטלקית, קבוצתו של פאולו סוזה, הכריזה על רכישת אחד מכוכבי צלייה.

צ'וקוו איקוומסי, הניגרי בן ה-22, השלים את מעברו מצלייה לקבוצתו של פאולו סוזה עבור 1.8 מיליון יורו. איקוומסי הגיע לצלייה בעונה שעברה וב-30 משחקי ליגה הבקיע תשעה שערים ובישל שניים נוספים. העונה הבקיע שער אחד במוקדמות הקונפרנס ושער נוסף בליגה, אך אתמול בגומלין מול הבלארוסים נמאן גרודנו כבר לא שותף כי היה באיטליה לצורך בדיקות רפואיות וחתימה על החוזה.

רובי קין עם אלברט ריירה בתקופתם בליברפול. Alex Livesey, GettyImages
הפעם הם יתחרו זה בזה. קין וריירה בינואר 2009 בליברפול/GettyImages, Alex Livesey

כידוע את צלייה מאמן אלברט ריירה הספרדי, שבעברו שיתף פעולה בליברפול עם יוסי בניון וגם עם מאמן מכבי תל אביב רובי קין - עשור וחצי אחרי שהם חלקו יחד חדר הלבשה באנפילד, הם ייאבקו אחד נגד השני על הזכות להשתתף בשלב בתים אירופי לראשונה בקריירת האימון שלהם. ריירה הגיע מאולימפיה לובליאנה, אותה הוביל לאליפות סלובניה בעונה החולפת.

ריירה הצטרף לצלייה לפני כחודש, רק ב-20 ביולי מונה למאמן, אבל במהרה העלה את רף הציפיות. לאחר הניצחון אתמול שיבח אותו לוקה בוביצ'אנק, הקשר הקרואטי בן ה-30 שפורח מאז מונה הספרדי למאמן ונבחר למצטיין אמש, אך ייעדר בבלומפילד עקב כרטיס צהוב שלישי שספג בהונגריה: "חזר לי הביטחון. אנחנו מדברים הרבה והוא עוזר לי ומייעץ לי. ביום ראשון נשחק נגד דומז'לה ואחר כך נגד מכבי תל אביב, שני משחקים חשובים מאוד ואנחנו ניערך בהתאם בתקווה להגיע הכי רחוק שאפשר ולהצליח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully