וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאור רפאלוב: "רוצה להמשיך לשחק כדורגל עוד עונה או שתיים"

הקשר בן ה-37, שחזר למכבי חיפה אחרי 12 שנה בבלגיה, סיפר בריאיון: "אנדרלכט הציעה לי להצטרף לצוות האימון, אבל אין דבר יותר יפה מאשר לשחק באצטדיון מלא"

תקציר ניצחונה של מכבי חיפה 1:3 על סלובן ברטיסלבה במוקדמות ליגת האלופות/ספורט1

ליאור רפאלוב התראיין הבוקר (שישי) לתקשורת הבלגית וסיפר על ההחלטה לחזור למכבי חיפה אחרי 12 שנים שבהן זכה בכל תואר אפשרי, אבל בין השורות גם חשף שהוצע לו להישאר באנדרלכט בתפקיד מקצועי - הצעה שמבחינתו כלל לא הייתה רלוונטית.

רפאלוב מיעט לשחק בעונה האחרונה באנדרלכט ואישר שזו גם הייתה אחת הסיבות לכך שבחר לסגור מעגל במכבי חיפה, לדבריו "לא התאמנתי לסגנון המשחק של הצוות החדש מדנמרק באנדרלכט וכבר מפברואר נערכתי לעזוב את הקבוצה", אלא שהם עדיין רצו שיישאר חלק מהמועדון, גם אם לא על כר הדשא.

ליאור רפאלוב, שחקן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
"רוצה ליהנות מכדורגל עוד עונה או שתיים". רפאלוב/מאור אלקסלסי

"יספר פרדברג (המנהל המקצועי של אנדרלכט) הציע לי להישאר במועדון ולהצטרף לצוות המקצועי, יכולתי לעשות זאת ולא רציתי. אני בן 37, אבל עדיין דוחף את עצמי ואת הגוף שלי לקצה גבול היכולת. אין דבר יותר יפה מאשר לשחק כדורגל באצטדיון מלא ואני רוצה ליהנות מזה עוד עונה או שתיים".

כשנשאל אם בעתיד ירצה לאמן, השיב: "אממ...אני לא יודע אם ארצה (צוחק). יש לי המון חברים בבלגיה, כשהודיעו שאני עוזב הטלפון שלי פשוט התפוצץ מהודעות נהדרות, כולל מווינסנט קומפני ואחרים. אני ממשיך לעקוב אחר הקבוצות בבלגיה ומשתדל לצפות במשחקים - השארתי חותם במועדונים כמו קלאב ברוז', אנטוורפן ואנדרלכט וזה ממלא אותי בגאווה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully