וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כל הזמן הרגשתי עמוק בפנים שלא אשאר במיאמי אם ליאו מסי יגיע"

פיל נוויל, שהוחלף ע"י טאטא מרטינו אחרי שנתיים וחצי בתפקיד, דיבר לראשונה מאז הפיטורים: "תמיד היו מאמנים מסוימים שאימנו אותו ובשורה התחתונה ידעתי שעליי לשכוח ממסי"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 18.8/ספורט1

במשך שנתיים וחצי אימן פיל נוויל את אינטר מיאמי. הוא ידע שהאופציה של הגעת ליאונל מסי בקיץ 2023 יכולה להתממש וקיווה להיות זה שעומד על הקווים אם וכאשר אלוף העולם ינחת בארצות הברית, אבל מספר שבועות לפני כן פוטר, הוחלף בטאטא מרטינו הארגנטינאי ופספס את ההזדמנות לאמן את מסי.

בריאיון ראשון שהעניק מאז שפוטר על ידי אחד מחבריו הכי טובים, דייויד בקהאם כמובן, החלטה שהתקבלה בעקבות תקופה ארוכה ללא ניצחון בהדרכתו, אמר נוויל: "כל הזמן הייתה לי הרגשה עמוק בפנים שכבר לא אהיה במיאמי כאשר מסי יצטרף. ואני לא אומר את זה כי אני סובל מחוסר ביטחון או לא מאמין בעצמי, אלא כי מדובר כאן בליאונל מסי - לא בכוכבים כמו גונסאלו היגואין או בלז מטוידי. תמיד היו מאמנים מסוימים שאימנו אותו מסביב לעולם ובשורה התחתונה ידעתי שעליי לשכוח ממסי. התוצאות לא היו מספיק טובות בחודש האחרון שלי וידעתי את זה. זו גם הסיבה שאני לא באינטר מיאמי".

פיל נוויל, מאמן אינטר מיאמי. Ira L. Black - Corbis, GettyImages
"ידעתי את זה, זו הסיבה שאני לא באינטר מיאמי"/GettyImages, Ira L. Black - Corbis

כשנשאל מגן העבר אם הוא לא חש החמצה, השיב: "הרבה חברים אומרים לי 'יכולת לאמן את ליאו מסי', אבל אני לא. התוצאות פשוט לא היו מספיק טובות וידעתי מה החזון של המועדון ומהן המטרות. אני המון זמן בכדורגל כדי להבין את זה", אמר מגן העבר, "אני לא עצבני ולא כועס. במועדון היו כנים איתי והרגע שעזבתי היה מיוחד מאוד עבורי - מעבר לזכייה בתארים, אזכור כל החיים שני רגעים - את עזיבת מנצ'סטר יונייטד ואת עזיבת אינטר מיאמי. אלו רגעים שממלאים אותי בגאווה. דייויד בקהאם הוא אחד החברים הכי טובים שלי כבר שנים והוא זה שפיטר אותי, זה היה לו קשה וגם לי היה קשה, אבל אנחנו אוהבים ומכבדים אחד את השני ולכן זה היה רגע מיוחד. אני חושב שמיאמי העניקה לי ולמשפחה שלי שנתיים וחצי מהטובות בחיינו".

באינטר מיאמי עדיין משחק בנו של פיל, הארווי נוויל, ופיל סיפר על רגע משעשע מאוד שקרה מאז שעזב: "בשבוע שעבר הבן שלי הגיע הביתה ואמר לי 'אבא, ג'ורדי אלבה רוצה את המספר שלי 18. שאלתי אותו 'מה ענית לו? אני מקווה שכן', והא ענה 'אז ככה...' ואני כמעט הורדתי לו את הראש. 'זה גורדי אלבה! תן לו את המספר שלך ואם צריך גם תנקה לו את החולצה בכל יום!', אמרתי לו וביקשתי גם שיחתום לו על החולצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully