וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עוד ניצחון על מכבי תל אביב": הקיץ בו פרטיזן השאירה לצהובים פירורים

לידיי שהיה המטרה מספר 1 של קטש נשאר בחיקו של אוברדוביץ', פוניטקה הלך גם הוא בעקבות החלום לשחק תחת השועל הסרבי, וצירופו של פרנק קמינסקי השלים נוקאאוט בפגרה. בסרביה מתגאים: "סימן לבאות?"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 17.8/ספורט1

סביר להניח שאת רוב הביקורות שסופגת הנהלת מכבי תל אביב בעקבות מהלכי הקיץ שלה, היא הייתה מצליחה לחסוך אלמלא קבוצה אחת, או ליתר דיוק איש אחד.

ההודעה של פרטיזן בלגרד אתמול (חמישי) על צירופו של פרנק קמינסקי, תפסה את האוהדים הצהובים מופתעים ולא מוכנים. שחקן הפנים האמריקאי הוצב גבוה בסדר העדיפויות של מכבי תל אביב במהלך הקיץ, אבל בחר בסופו של דבר במועדון הסרבי.

בכך למעשה הושלם נוקאאוט מהדהד של הסרבים על הצהובים הקיץ. זה החל עם זאק לידיי, המטרה מספר 1 של עודד קטש לקיץ. מכבי תל אביב הגישה הצעה נדיבה לפאוור פורוורד המצוין והאמינה שישתכנע לחתום, אולם בסופו של דבר הוא האריך חוזה בפרטיזן בלגרד תמורת סכום נמוך יותר. לדבריו, הגורם העיקרי בהחלטה היה ז'ליקו אוברדוביץ'.

"אני רוצה להמשיך לשחק תחת המאמן הטוב באירופה, וליצור כאן המשכיות גם השחקנים שיישארו. אפשר לעשות משהו גדול", אמר לידיי.

פרנק קמינסקי, מתאוש פוניטקה, שחקני פרטיזן בלגרד. מתוך טוויטר, צילום מסך
תסריט חוזר. קמינסקי, פוניטקה והוולקאם בפרטיזן/צילום מסך, מתוך טוויטר

אותו תסריט חזר על עצמו גם בחודש שעבר, כשמכבי תל אביב נזעקה לחפש מחליף לבראיין אנגולה שלא עבר את הבדיקות הרפואיות. מתאוש פוניטקה הפולני היה על הכוונת וניהל שיחות עם הצהובים, אבל גם הוא בחר באוברדוביץ' ופרטיזן.

"ניהלתי שיחות רציניות עם מכבי תל אביב, אבל בסופו של דבר לא יכולתי לוותר על ההזדמנות לשחק אצל ז'ליקו אוברדוביץ'. זהו חלומו של כל שחקן", הסביר פוניטקה לאחרונה בריאיון בסרביה.

כעת הגיע המסמר האחרון בדמותו של קמינסקי. מכבי תל אביב המתינה לשחקן הפנים זמן רב, הוא מצידו התמהמה והתעקש למצוא קבוצה ב-NBA, והצהובים מצידם החליטו לא לבזבז זמן מיותר והחתימו את חסיאל ריברו במהלך שהוא בגדר פשרה. פרטיזן שניהלה שיחות עם קמינסקי במקביל למכבי תל אביב, החליטה לחכות - וזכתה.

"אני נרגש מאוד לשחק עבור האוהדים הטובים בעולם. שוחחתי עם כל מיני אנשים שאני מכיר לגבי הכדורסל האירופי, והחלטתי שפרטיזן היא הקבוצה שהכי תתאים לי", הסביר קמינסקי.

בסרביה התגאו אתמול בכך שהחתמתו של קמינסקי "היא עוד ניצחון על מכבי תל אביב", וציינו ש"אולי זה סימן לבאות, לקראת עונת היורוליג שבפתח".

בהמשך נגלה האם מכבי תל אביב באמת הפסידה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully