וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ייאבק על ההרכב": בגרמניה מעריכים - עסקת פרץ תיסגר השבוע

בגרמניה מיישרים קו: פרץ סיכם את תנאיו לארבע שנים, ויוכל לקבל את המפתחות עד חזרתו של נוייר. בתקשורת המקומית מנתחים: "בעוד 3-4 שנים או שיגידו 'איזו גניבה', או שינסו להיזכר מי זה בכלל דניאל פרץ'". וגם: המועמדים שנפלו לפני הסיכום

מאמן מכבי תל אביב רובי קין וערן זהבי מגיבים לניצחון על א.א.ק לרנקה/ספורט1

בגרמניה מיישרים קו עם הדיווחים בישראל: דניאל פרץ סיכם את תנאיו בבאיירן מינכן לארבע שנים, וממתין לסיכום בין מועדון הפאר לבין מכבי תל אביב. המחלוקת היחידה נוגעת לסכום ההעברה. ב"סקיי" גרמניה התעקשו שבאיירן תשלם למכבי תל אביב 2 מיליון יורו בלבד, בעוד כלי תקשורת אחרים ציינו כי הסכום יעמוד על בין 6 ל-7 מיליון יורו.

בגרמניה משוכנעים שהעסקה תיסגר בימים הקרובים ושפרץ יוצג כשחקן באיירן תוך כשבוע מהיום. לפי חלק מהדיווחים, פרץ יגיע במטרה להתחרות עם על עמדת השוער הפתוח, וסוון אולרייך שבלט במשחקי ההכנה לא יוגדר באופן אוטומטי וברור בתור השוער הראשון. "המאבק יהיה פתוח לחלוטין. פרץ יתחרה עם אולרייך, ואחרי שמנואל נוייר יחזור מהפציעה, הוא יהיה השוער השני של הקבוצה", כתבו באתר הגרמני Sport1.

דניאל פרץ שוער מכבי תל אביב. אריאל שלום
ברירת מחדל או שוער ראשון? בקרוב נגלה. דניאל פרץ/אריאל שלום

באחד מכלי התקשורת בגרמניה כתבו: "אין סיבה שאולרייך, שוער בן 35 שכבר נכשל בבונדסליגה בעבר, יפתח לפני שוער בן 23 שיירכש תמורת 6-7 מיליון יורו. אין בזה שום היגיון. אם הוא אכן מצטרף לבאיירן, הוא צריך להיות השוער הראשון עד שנוייר חוזר, אבל כל ההשקעה לא שווה שום דבר".

באתר אחר כתבו: "ההחתמה של דניאל פרץ מעניינת. בעוד 3-4 שנים יהיו רק שתי דרכים בהן נוכל להגדיר את המהלך הזה. או שנגיד 'איזו גניבה באיירן עשתה', או שהאוהדים ישאלו 'זוכרים שהחתמנו שחקן בשם דניאל פרץ'? אין שום תרחיש בין לבין".

ב-"Sport1" הגרמני סיפרו כיצד באיירן "ננעלה" על פרץ. תחילה, קפה ודויד ראיה העדיפו קבוצות אחרות על פני באיירן. לאחר מכן חרונימו רולי נפצע ויאסין בונו התברר כיקר מדי. דויד דה חאה וסטפן אורטגה רצו להגיע, אבל ההתקדמות המפתיעה בקצב ההתאוששות של מנואל נוייר טרפה את הקלפים, וגרמה למועדון לחשב מסלול מחדש. לכן החליטו ללכת על פרץ".

לפי ה"בילד", במקביל לסגירת העסקה של דניאל פרץ, בבאיירן עוקבים אחרי השוער כריסטיאן פרוכטל מאוסטריה וינה, שגדל בקבוצה ויוכל להירכש בחזרה בקיץ הקרוב. "פרוכטל נחשב שער מעניין מאוד לעתיד מבחינת באיירן, אבל היא לא רצתה להביא אותו כעת כדי להושיב אותו על הספסל ולפגוע בהתפתחות שלו. לכן הוא לא חוזר למועדון באופן מיידי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully