וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אין אירופה? באר שבע דווקא התעודדה: "ראינו קבוצה רצינית ולוחמת"

18.8.2023 / 6:15

למרות ההפסד ללבסקי, ברקת והמועדון עם הפנים לליגה ורואים סיבות לאופטימיות: "סוף סוף שיחקנו קצת כדורגל". ספורי עשוי לעזוב בקרוב, גם ספר בדרך החוצה

תקציר הפסדה הדרמטי של הפועל באר שבע 2:1 ללבסקי סופיה בדקה ה-96 במוקדמות הקונפרנס ליג/ספורט1

הפועל באר שבע תשוב היום לארץ אחרי ההפסד הדרמטי 2:1 ללבסקי סופיה וההדחה אמש (חמישי) ממוקדמות הקונפרנס ליג, כשהיא מרגישה שיש לה סיבות להיות אופטימית. "מהגול המוקדם יחסית שלהם ועד לגול הניצחון היינו הדומיננטיים על כר הדשא", ציינו אמש בקבוצה. "השווינו ושיחקנו בדקות רבות יותר טוב מלבסקי. הודחנו ממפעל שהיה חשוב לנו להיות חלק ממנו, אבל לפחות ראינו קבוצה רצינית שלוחמת ומשחקת סוף סוף גם כדורגל".

הבעלים אלונה ברקת הייתה מאוכזבת מההדחה אבל אחרי שהתעשתה מעט אמרה לסובבים אותה שהיא עם הפנים לפתיחת העונה בליגת העל. אליניב ברדה שוחח בקצרה עם מרבית השחקנים, חיזק חיבק ותמך בהם.

שחקן הפועל באר שבע מיגל ויטור. הפועל באר שבע, אתר רשמי
אופטימיות לקראת פתיחת הליגה? מיגל ויטור אתמול/אתר רשמי, הפועל באר שבע

רמזי ספורי רוצה לעזוב בהקדם לאחת ההצעות שיש לו מטורקיה וכעת כשהמועדון סיים את שלב המוקדמות באירופה, יהיה זמן לברקת להתייעץ עם כל הגורמים סביבה לפני המכירה.

לעמדת השחקן הזר השישי במועדון מצפים בהפועל באר שבע למצוא קשר מתחת לחלוץ. פטריק קלימלה נפגע בצורה קשה בפיו ואיבד ארבע שיניים. החלוץ הפולני זקוק כעת לשתלים ולשיניים חדשות.

הקשר הרומני אנטוניו ספר צפוי לעזוב בזמן הקרוב אחרי שלא שותף אתמול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully