וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרץ מחכה להחלטה: ניסיון לגשר על הפער בין מכבי תל אביב לבאיירן

18.8.2023 / 6:05

הגרמנים הציעו 4.5 מיליון יורו בעוד הצהובים לא מוכנים להתפשר על פחות מ-7 מיליון, הסכום שקיבלו תמורת אוסקר גלוך. בינתיים השוער כבר סיכם עקרונית את תנאיו, ואמור להרוויח כ-1.5 מיליון יורו בעונה. המטרה: להפוך לשוער הראשון בטווח המיידי

תקציר ניצחונה של מכבי תל אביב 0:1 על א.א.ק לרנקה במוקדמות הקונפרנס ליג/ספורט1

נכון להבוקר (שישי) דניאל פרץ ממתין להחלטת מכבי תל אביב. במועדון מצפים לסכום גבוה יותר מזה שהציעה באיירן מינכן. מכבי תל אביב רוצה 7 מיליון יורו, הסכום שקיבלה על אוסקר גלוך, ולא מוכנה להתפשר. הגרמנים הציעו 4.5 מיליון יורו, כך שצריך לגשר על פער די משמעותי.

פרץ כבר סיכם עקרונית על שכרו במינכן בחוזה לארבע שנים. הוא ירוויח כ-1.5 מיליון יורו והמעמד שלו בפתיחה שם אינו מלחיץ אותו. הוא משוכנע שכאשר יראו אותו באימונים שם, הוא יהפוך לשוער המוביל לפני סוון אולרייך (המיועד נכון לעכשיו להרכב), בטח כל עוד מנואל נוייר לא כשיר.

דניאל פרץ שוער מכבי תל אביב עם ערן זהבי. אריאל שלום
זה מתקרב, אבל עדיין יש פערים. דניאל פרץ בסיום אתמול/אריאל שלום

בסיום הניצחון 0:1 על א.א.ק לרנקה אתמול, הקהל הצהוב קרא לשוער להישאר, אבל הדמעות בפניו של פרץ העידו על כך שהוא בדרך לגרמניה.

אחרי המשחק ניגש השוער לשער 11 ודיבר עם האוהדים, במה שנשמעו כמו דברים פרידה. פרץ אמר: "אני כל כך אוהב אתכם וקשור אליכם מהיום הראשון שלי פה. גדלתי פה מגיל 5, זה הבית שלי. מהרגע הראשון בבלומפילד הרגשתי מחובר והמון זה בזכותכם. אני אוהב אתכם".

המאמן רובי קין נשאל על המעבר הצפוי והשיב: "אני לא מוכן לעזיבה של דניאל פרץ. הוא שחקן של מכבי תל אביב, אלא אם כן מישהו יגיד לי אחרת".

גם ערן זהבי, שכבש את שער הניצחון בפנדל בדקה ה-86, התייחס לפרידה המסתמנת מהשוער: "אם זה יקרה, אהיה מאושר מאוד בשבילו ועצוב בשבילנו. ממכבי תל אביב לבאיירן מינכן - אני מפרגן מכל הלב, מאחל שיהיה לו בהצלחה אם זה יקרה. אם זה לא יקרה - אתבאס בשבילו ואשמח בשבילנו. הוא ווינר, עובד קשה בחדר ההלבשה, אני מאוד אוהב אנשים כאלה. דברי פרידה? אני לא יודע מה יקרה. אם הוא יעבור, אתן לו חיבוק גדול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully