וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 18.8: לאביה הוצג בצ'לסי, זאניולו הושאל לאסטון וילה, אנדו בליברפול

עודכן לאחרונה: 18.8.2023 / 22:54

קשר סאות'המפטון עבר לבלוז תמורת 58 מיליון פאונד, האיטלקי הגיע מגלאטסראיי עם אופציית רכישה, האדומים צירפו את היפני משטוטגרט, ססואולו משאירה את ברארדי

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 18.8/ספורט1

העברות

* יורגן קלופ הצליח לצרף קשר אחורי: אחרי הניסיונות הכושלים להחתים את קאיסדו או לאביה, הכריזה ליברפול על רכישת הקשר היפני ווטארו אנדו בן ה-30 שנרכש משטוטגרט תמורת כ-17 מיליון ליש"ט.

* צ'לסי הכריזה על החתמת רומאו לאביה בחוזה לשבע שנים. הקשר בן ה-19 נרכש מסאות'המפטון בעסקה שמוערכת בכ-58 מיליון ליש"ט, אחרי שליברפול ניסתה לצרפו תקופה ממושכת ובסופו של דבר לא הצליחה.

* אחרי חצי עונה בגלאטסראיי, ניקולו זאניולו הושאל לאסטון וילה של אונאי אמרי. לאנגלים תהיה אופציה לרכוש את האיטלקי בתום העונה.

* אייאקס רכשה מוויבורג את המגן הימני אנטון גאי. הדני בן ה-20 עלה 4.5 מיליון יורו והוא חתם עד קיץ 2028.

* ראיו וייקאנו השלימה את רכישתו של החלוץ סרחיו קאמיו מאתלטיקו מדריד. ראיו שילמה 5 מיליון יורו על הספרדי בן ה-22, שבעונה שעברה שיחק אצלה כמושאל.

סופיאן אמרבאט, שחקן נבחרת מרוקו. רויטרס
מתקרב לליברפול. אמרבאט/רויטרס

שמועות

* נאפולי, אלופת איטליה, קרובה להשלמת עסקה גדולה: גברי וייגה, קשר סלטה ויגו שנחשב לאחד הכישרונות הגדולים בספרד, סיכם בקבוצה ויעבור בדיקות רפואיות לקראת מכירתו תמורת כ-37 מיליון יורו.

* המגן השמאלי המוכשר של צ'לסי, לואיס הול, הגיע לניוקאסל כדי להשלים את הבדיקות הרפואיות. המגפייז יצרפו אותו בהשאלה עם חובת רכישה בסך 28.7 מיליון פאונד.

* אחרי שיובנטוס ניסתה לצרפו, ססואולו החליטה להשאיר גם בחלון ההעברות הנוכחי את דומניקו ברארדי. הירוקים - שחורים חוששים כי בזמן שנותר לחלון הם לא יצליחו להנחית מחליף ראוי לשחקן נבחרת איטליה.

* צ'לסי לא עוצרת ובעקבות פציעת ריס ג'יימס שעלול להיעדר מספר חודשים, נכנסה לתמונה בניסיון לרכוש את המגן הימני בן ה-18 איבן פרסנדה מוויאדוליד.

* העיתונאי ג'אנלוקה די מארציו טוען: התקדמות משמעותית נרשמה במשא ומתן בין אתלטיקו מדריד לברצלונה על השאלתו של ז'ואאו פליקס. הפורטוגלי צפוי לעבור לברצלונה בהשאלה עד לתום העונה תמורת 7-8 מיליון יורו.

* באנגליה ממשיכים לדווח שסופיאן אמרבאט קרוב מאוד למעבר מפיורנטינה לליברפול, במה שמוגדר כ"מחטף". קשר נבחרת מרוקו פלירטט כל הקיץ עם מנצ'סטר יונייטד.

* ליברפול גם מגבירה את העניין בקשר האחורי של קריסטל פאלאס, שייק דוקורה. פאלאס רכשה את דוקורה מלאנס תמורת 23 מיליון יורו לפני שנה בלבד וכעת דורשת 70 מיליון. ליברפול לא נבהלה מהסכום הזה, בפאלאס מאוד רוצים שהקשר בן ה-23 יישאר ובינתיים גם מנצ'סטר יונייטד - מי אם לא היא - לוטשת עיניים.

* אחרי מו"מ ארוך ומתיש שעמד בפני פיצוץ כמה פעמים, ארסן זכריאן יגיע לספרד כדי לעבור בדיקות רפואיות ולחתום בריאל סוסיאדד. הרוסי בן ה-20 יעבור מדינמו מוסקבה, אחרי שהיה מבוקש גם באייאקס ולאציו.

* דיווחים רבים באיטליה ובגרמניה: בנז'מן פבאר מתקרב למעבר מבאיירן מינכן לאינטר. רוב הפרטים כבר סגורים והנראזורי ישלמו על הצרפתי כ-25 מיליון יורו.

* טיילר אדאמס יצטרף לבורנמות'. הקשר האמריקאי של לידס כבר היה בדרכו לצ'לסי, אלא שהבלוז החתימו בסופו של דבר את רומאו לאביה ובורנמות' הפעילה את סעיף השחרור שלו שהינו 20 מיליון ליש"ט.

* ניקולו זאניולו חתם באסטון וילה ויוצג בקרוב. הקשר האיטלקי בן ה-24, שהגיע לגאלטסראיי באמצע העונה האחרונה מרומא, עובר לקבוצה של אונאי אמרי מהפרמיירליג בהשאלה עם אופציית רכישה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully