וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביברס נאתכו עם שער נהדר, פרטיזן השלימה מהפך בקונפרנס ליג

הקשר קבע 0:2 על סבאח עם כדור חופשי מתוחכם (58) והסרבים ניצחו בפנדלים. אבו פאני (81 דקות) עלה עם פרנצווארוש לפלייאוף

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 17.8/ספורט1

ביברס נאתכו כבש שער נהדר הערב (חמישי) והעלה את פרטיזן בלגרד ליתרון 0:2 על סבאח באקו, אחרי הפסד 2:0 לפני שבוע באזרבייג'אן. אחרי שער של סלדאניה בדקה ה-30, הקשר הישראלי זיהה מיקום רע של השוער האורח ובעט כדור חופשי מסובב מצד ימין אל הפינה הקרובה ופנימה בדקה ה-58. השער הזה שלח את המשחק להארכה, נאתכו יצא בדקה ה-82 וחבריו השלימו את העבודה עם 4:5 מהנקודה הלבנה. נורשלנד הדנית תהיה היריבה של פרטיזן.

* מוחמד אבו פאני שיחק 81 דקות בניצחונה הביתי של פרנצווארוש 1:2 על חמרון ספרטנס, אחרי שכבש ב-1:6 במלטה בשבוע שעבר. בפלייאוף הקונפרנס ליג תפגוש אלופת הונגריה את ז'לגיריס הליטאית, שהודחה ממוקדמות ליגת האלופות בידי גלאטסראיי וכעת גם ממוקדמות הליגה האירופית בידי האקן השבדית. ג'וזף אמבונג, לשעבר בקרית שמונה, העניק יתרון מפתיע לחמרון בדקה השישית, אבל ברנבאש ורגה בישל לאדאמה טראורה (41) והפך בעצמו (69).

* מתן בלטקסה וסילבה קאני ישבו על הספסל של אוסטריה וינה, שהייתה שותפה למשחק המשוגע של הערב והודחה בסופו של דבר בדקה ה-100, כשהפסידה 5:3 בבית ללגיה ורשה ואיבדה את היתרון 1:2 מהמשחק הראשון בפולין. תומאש פקהארט, אקס הפועל באר שבע, התכבד בשלישי של לגיה, אנדראס גרובר צימק עם צמד (73 ו-83) שהיה שולח את המשחק להארכה, הפולנים שוב כבשו בדקה ה-87, המארחת צימקה ל-4:3 בדקה ה-97 למרות שנותרה ב-10 שחקנים, אבל בדקה ה-10 של תוספת הזמן היה זה ארנסט מוצ'י שהכריע.

שחקן פרנצווארוש, מוחמד אבו פאני. Laszlo Szirtesi, GettyImages
מול ז'לגיריס בשלב הבא. מוחמד אבו פאני/GettyImages, Laszlo Szirtesi

* קני סייף ועטאא ג'אבר פתחו יחד בהרכב נפטצ'י באקו, שהפסידה בטורקיה 2:1 לפנרבחצ'ה אחרי הפסד 3:1 בבית בשבוע שעבר. סייף פתח כמגן שמאלי והוחלף בדקה ה-79, בעוד ג'אבר השלים 90 דקות. ארון אולנארה, אקס בית"ר ירושלים, בישל בדקה ה-36 לאמין מחמודוב שער מפתיע, אבל ונסן אבובקאר (57) ומולקה (71) הפכו.

* איהאב גנאים נותר על הספסל של אקטובה הקזחית, שהפסידה 1:0 בבית לשפשי והודחה אחרי 1:1 במשחק הראשון ברומניה.

* במוקדמות הליגה האירופית: עומר ניראון ישב על הספסל של זרינסקי מוסטאר, שהפסידה 1:0 באיסלנד אחרי 2:6 על בריידאבליק במשחק הראשון בבוסניה. היא תשחק בפלייאוף הליגה האירופית מול לאסק לינץ וגם אם תודח, תהיה בשלב הבתים של הקונפרנס ליג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully