וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המאמן הסקוטי: "אני מעריץ גדול של עבדה, הוא ישתפר תחת רוג'רס"

אקס סלטיק פיטר גרנט התייחס לדיווח על מגעים להארכת חוזה: "זה חשוב מאוד. התרשמתי ממנו ממש לטובה, יש לו סיומת מצוינת יחסית לגילו"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 17.8/ספורט1

ב"דיילי רקורד" הסקוטי פורסם אתמול (רביעי) דיווח לפיו סלטיק מעוניינת להאריך את חוזהו של ליאל עבדה לפני סגירת חלון ההעברות הנוכחי. מי שהביע היום שביעות רצון גדולה מאוד מהעניין הזה, הוא שחקן העבר של הירוקים-לבנים, פיטר גרנט שגם שימש כעוזר מאמן במועדון.

"זה חשוב מאוד, כי אתה רוצה שהשחקנים הכי טובים שלך יאריכו חוזה. אני מעריץ גדול של עבדה, אני חייב להודות", אמר גרנט. "בשביל שחקן צעיר, הוא עושה עבודה טובה מאוד באגף, הוא כובש משם שערים, יש לו את המשמעת הטקטית לחזור להגנה והסיומת שלו מצוינת יחסית לגילו".

ליאל עבדה שחקן סלטיק. Steve Welsh, GettyImages
ליאל עבדה אוסף מעריצים בסלטיק/GettyImages, Steve Welsh

כזכור, במהלך העונה שעברה פורסמו לא מעט דיווחים על כך שעבדה עשוי לעזוב את סלטיק על רקע אי ההסכמות בין הצדדים במגעים להארכת חוזה. עם זאת, ייתכן שהבעיה הייתה בכמות ההזדמנויות שהעניק לישראלי המאמן הקודם אנג' פוסטקוגלו, כך שמינויו של ברנדן רוג'רס במקום האוסטרלי שעזב לטוטנהאם עשויה לסלול את הדרך לחתימה של עבדה על חוזה חדש.

"אני חושב שהוא רק ישתפר כי ברנדן אוהב שחקני כנף ואוהב לשחק דרך האגפים", טען גרנט. "זה כל כך חשוב בכדורגל המודרני, אני התרשמתי ממנו ממש לטובה. הוא החמיץ לא מעט בעונה שעברה, אבל המספרים שלו עדיין טובים מאוד".

אקס מכבי פתח תקוה, שחתום בסלטיק עד 2026, פתח בהרכב בשני המחזורים הראשונים העונה ובשניהם היה מעורב בשער, עם בישול נגד רוס קאונטי ושער מול אברדין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully