וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בובאן כועס: "קבוצה סעודית בצ'מפיונס? זו לא שטות, זו שטות גדולה"

שחקן העבר האגדי שמשמש כ"ראש אגף הכדורגל" באופ"א כועס על הדיווחים: "זה לא יקרה. לכלי תקשורת כביכול רציניים קשה לכתוב אמת"

תקציר הפעולות של כריסטיאנו רונאלדו מול אל הילאל בגמר גביע האלופות הערבי/מתוך טוויטר

כדורגלן העבר האגדי, זבונימיר בובאן, רותח אחרי הדיווחים על ניסיון של ערב הסעודית לשלב קבוצה מקומית בליגת האלופות של אופ"א. הקרואטי משמש בשנתיים האחרונות כ"ראש אגף הכדורגל" של אופ"א, תפקיד ביצועי שהוא חלק ממשרדו של הנשיא אלכסנדר צ'פרין.

הכעס של בובאן הוא לא כלפי אנשי הכדורגל בערב הסעודית, אלא על "גאזטה דלו ספורט" שם הופיע הדיווח לראשונה - ועל העיתונאים שהפיצו את החדשות בהמשך.

"אלו המצאות של כביכול כלי תקשורת רציניים וכביכול עיתונאים אמינים. כמה עיתונאים יצרו איתנו קשר כדי לשאול אותנו עם זה נכון והשבנו להם שלא מדובר בשטויות, אלא בשטויות גדולות", אמר בובאן לתקשורת הקרואטית.

זבונימיר בובאן. Alessandro Sabattini, GettyImages
באופ"א לא אהבו את הדיווחים, אחרי שהבהירו שאין אפשרות כזו. בובאן/GettyImages, Alessandro Sabattini

בובאן התפרסם בין היתר ב"בעיטה שבישרה על בוא מלחמת יוגוסלביה", אבל אחריה הפך לאחד מהשחקנים הטובים באירופה. הוא שיחק במילאן בשנים 1991-2001 (עם הפסקות לטובת השאלות קצרות) וזכה איתה בארבע אליפויות ובליגת האלופות ב-1994. בנוסף שימש בורג מרכזי בנבחרת קרואטיה שסיימה במקום השלישי במונדיאל 1998.

שחקן העבר, היום בן 54, הוסיף: "ליגת האלופות, כמו כל מפעל של אופ"א, תכלול רק נציגות אירופיות. הנשיא צ'פרין הבהיר את זה פעמים רבות. כנראה שכשאנשים לא אוהבים את האמת, קשה להם לכתוב אותה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully