וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירדן שועה לא ישותף במשחקי בית"ר ירושלים עקב סירובו לחדש חוזה

בין הצדדים יש פער של 20,000 שקל לחודש ואי הסכמה לגבי סעיף היציאה לחו"ל. המועדון הודיע שהחלוץ לא ייכלל בסגל החל מהיום, בתקווה שההרתעה תביא להסכמות לפני פתיחת הליגה. בהפועל באר שבע מתעקשים: אנחנו לא בתמונה

תקציר הפסדה של בית"ר ירושלים 4:1 לפאוק סלוניקי במוקדמות הקונפרנס ליג/ספורט1

הפערים בין בית"ר ירושלים לירדן שועה במשא ומתן להארכת חוזה הובילו לפיצוץ: המועדון הודיע היום (חמישי) שהשחקן לא ישותף במשחקים עד שיהיו הסכמות עמו ועם נציגיו.

המועדון הוציא היום את ההודעה הבאה: "במהלך התקופה האחרונה קיימה הנהלת בית"ר ירושלים משא ומתן אינטנסיבי עם השחקן ירדן שועה ונציגיו בנוגע להארכת חוזהו במועדון. לאורך כל הזמן נעשה ניסיון מכובד וכן מצידנו להגיע לחוזה חדש שירצה גם את ירדן וגם את המועדון, שטיפח ועטף את השחקן בעונות האחרונות, גם במצבים לא פשוטים. הנהלת המועדון אוהבת את ירדן ורוצה בו לשנים ארוכות בבית"ר, אך לצערנו, למרות הצעה גבוהה ומכובדת שהוגשה לשחקן, שכללה שידרוג של כ-50 אחוז מחוזהו הנוכחי, ולמרות משא ומתן ארוך שהתקיים בין הצדדים, בחרו ירדן ונציגיו שלא להסכים. עקב כך ועד אשר יגיעו הצדדים להסכמות שיכבדו ויטיבו גם עם המועדון, החל מהיום שועה לא ייכלל בסגל הקבוצה".

שחקן בית"ר ירושלים ירדן שועה עם ממטרה בטדי. דני מרון
פיצוץ רציני. ירדן שועה/דני מרון

למעשה, הפערים על חוזה לשנתיים עומדים על 20,000 שקל לחודש. בית"ר ירושלים מציעה לשועה שכר של 90,000 שקל נטו לחודש, כאשר בנוסף אין הסכמות לגבי סעיף היציאה לחו"ל. שני הצדדים סיפרו השבוע כי הפערים הצטמצמו מאוד, אבל בית"ר דרשה שהוא יחתום עד היום, אחרת לא יוכל לשחק החל מהמשחק הקרוב. במועדון מנסים להרתיע את השחקן לפני משחק בגביע הטוטו, מתוך תקווה שהסאגה לא תיגרר למחזור הראשון בליגה. בבית"ר ביקשו להבהיר כי ההודעה אינה הסבר לקראת מכירת השחקן, שכן במועדון רוצים את שועה לשנים רבות, אך לא מוכנים שיפתח את העונה ללא חוזה חדש.

בעקבות הסיטואציה שלו בבית"ר ירושלים, עלתה הערכה ששועה עשוי להימכר להפועל באר שבע, אבל במועדון מבירת הנגב טוענים שהם לא בתמונה. שעתיים למשחק החשוב של הקבוצה בסופיה, בבאר שבע הדפו את הפרסומים בדבר מהלך של הקבוצה לצרף את השחקן. לדברי גורמים במועדון, אין שום מגעים כאלה והמועדון כלל לא קשר את עצמו לצירוף השחקן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully