וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אראוחו עלול להיעדר עד חודש וחצי, מצוקה בהגנת ברצלונה

הבלם שפתח את העונה כמגן ימני פצוע לפחות לחודש, קונדה או רוברטו יחליפו אותו עד שיגיע הרכש המיוחל לעמדה. שני שחקני הגנה נוספים טרם נרשמו בסגל

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 17.8/ספורט1

ברצלונה פתחה את העונה בליגה הספרדית עם תוצאה מאכזבת, כשבפעם הרביעית ברציפות לא ניצחה את חטאפה בחוץ ונפרדה מולה ב-0:0. הבשורות הרעות ממשיכות לנחות על הקבוצה מאז, ולאחר שצ'אבי וראפיניה שהורחקו במחזור הפתיחה הושעו משני משחקים, היום (חמישי) נודע כי רונאלד אראוחו סובל מפציעה בשריר הירך ברגלו השמאלית.

אראוחו בן ה-24, משחקני ההגנה הטובים בליגה, עלול לפי דיווחים בספרד להיעדר כחודש עד חודש וחצי והתקווה היא שישוב למחזור הפתיחה של ליגת האלופות ב-19 או ב-20 בספטמבר. האורוגוואי הוא אמנם בלם מטבעו, אך במחזור הראשון שיחק כמגן ימני וכעת לברצלונה יש מצוקה רצינית בעמדה.

צ'אבי מאמן ברצלונה. רויטרס
כאב ראש בהגנה. צ'אבי/רויטרס

שני המועמדים להחליפו במשחקי הליגה הקרובים הם הקפטן סרג'י רוברטו וז'ול קונדה שעשוי להיות מוסט מעמדת הבלם שאותה הוא מעדיף. ברצלונה כידוע מנסה להחתים במהלך חלון ההעברות מגן ימני חדש, כאשר המועמד המועדף עליה הוא ז'ואאו קאנסלו ממנצ'סטר סיטי.

שני שחקני הגנה נוספים שעלולים להיעדר בראשון נגד קאדיס הם מרקוס אלונסו ואיניגו מרטינס. הבלם שהגיע הקיץ מאתלטיק בילבאו התאמן היום לראשונה עם הקבוצה מאז שחזר מפציעה, אך הקבוצה טרם הצליחו להשלים את הרישום של שניהם לסגל למשחקי הליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully