וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביאל זרגרי הושאל ממכבי חיפה למכבי פתח תקוה עד תום העונה

עודכן לאחרונה: 17.8.2023 / 20:08

הקשר הצעיר שמיעט לשחק בשורות האלופה יקווה לצבור דקות משחק אצל העולה החדשה, שמאמינה ביכולותיו. הבכורה כבר מול האקסית?

תקציר גביע הטוטו: הפועל תל אביב - מכבי פתח תקוה 2:0/ספורט1

לאחר שמיעט לשחק בשורות מכבי חיפה, הושאל היום (חמישי) אביאל זרגרי למכבי פתח תקוה עד תום העונה. הקשר הצעיר יצטרף לאימונים עוד היום ועשוי להיכלל בסגל לחצי גמר גביע הטוטו מול מכבי חיפה ביום שבת.

הקשר מצטרף לג'ארד קאסה, סאליו גינדו, רוני לאופר, בן שהר, איברהים ג'באר, רובי לבקוביץ', יונתן טפר, מואיז אדילהו ואנאס מחאמיד, שהצטרפו לעולה החדשה במהלך הקיץ. במסגרת קידום שחקנים צעירים במועדון, מכבי פתח תקוה מאמינה בכישרון של זרגרי והמאמן בני לם סבור שיוכל לגרום לקשר לחזור אל קדמת הבמה של הכדורגל הישראלי. זרגרי אמור להוות בשלב זה גיבוי לצמד הזרים, גדעון אקווה ואיברהים ג'אבר, שהפכו לשחקני הרכב קבועים במערך של המאמן.

זרגרי (20) גדל במחלקת הנוער של בית"ר ירושלים ועלה לקבוצה הבוגרת בדצמבר 2019. יכולת נהדרת הקנתה לו זימון לנבחרת ישראל, בשורותיה רשם הופעת בכורה בקיץ 2021 מול מונטנגרו, אך לאחר מכן הגיעו פציעות וגם דעיכה. בתחילת 2023 בכל זאת נמכר למכבי חיפה, כחלק מעסקת ירדן שועה, בשורותיה כלל לא שותף אשתקד.

האזינו: רענן ברנובסקי על המעבר של אביאל זרגרי

שם נוסף שמעורר עניין אצל המלאבסים הוא זה של הקשר באסם זערורה, גם הוא שחקנה של מכבי חיפה, אולם בשלב זה אין התקדמות בין הצדדים. בצוות המקצועי ממשיכים גם בחיפושים אחר בלם זר נוסף, שישחק לצידו של מואיז אדילהו במרכז ההגנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully