וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השוטרים לא יחזרו ליציעים - יחולקו קנסות מנהליים והרחקות מהמגרשים

17.8.2023 / 12:28

שר התרבות והספורט מיקי זוהר הבהיר כי ההחלטה התקבלה במטרה לתת הזדמנות נוספת לשינוי המצב. בכוונתו לפנות לארגוני האוהדים בניסיון להגיע לשיתוף פעולה

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 16.8/ספורט1

במסגרת התוכנית הלאומית למיגור האלימות בספורט, אותה מגבש שר התרבות והספורט מיקי זוהר עם צוות משרדו בחודשים האחרונים, התקבלה ההחלטה יחד עם משטרת ישראל כי בשלב הזה לא יהיו שוטרים ביציעים על מנת לתת הזדמנות נוספת לשינוי המצב ומאמונה ברצון הטוב של אוהדים רבים לשמור על הסדר ביציעים.

במקביל, הוחלט כי תיקבע לתחילת ספטמבר ישיבת עבודה של שר התרבות והספורט מיקי זוהר וצוות משרדו יחד עם ראשי ארגוני האוהדים בישראל על מנת לשרטט את דרכי ההתנהלות ושיתוף הפעולה בעונה הקרובה כולל הסדרת פירוטכניקה ביציעים באופן מבוקר ובטיחותי.

אוהדי מכבי חיפה מדליקים אבוקות. מאור אלקסלסי
האוהדים ישתפו פעולה עם שר התרבות והספורט?/מאור אלקסלסי

במקביל, פורסם כי "בימים אלו משרד התרבות והספורט שוקד על הקמתה של יחידה למניעת אלימות בספורט שתקבל הכשרה וסמכויות אכיפה ממשטרת ישראל. כבר מהעונה הבאה יחולקו קנסות מנהליים ואף יחליטו במקרה הצורך על הרחקות מנהליות לחודשים ארוכים מהמגרשים כנגד אוהדים אלימים, כחלק מהתוכנית הלאומית למיגור האלימות בספורט שתוצג במלואה לציבור בקרוב".

שר התרבות והספורט מיקי זוהר אמר: "כפי שאמרתי מיומי הראשון בתפקיד, מיגור האלימות בספורט היא המשימה הכי חשובה שלי כשר התרבות והספורט של ישראל. אנחנו מביאים שורה של צעדיים מעשיים למיגור התופעה שאת חלקן נחשוף בקרוב. עם זאת, אנו מעוניינים לעשות זאת מתוך הבנה ורצון לשיתוף פעולה עם ארגוני האוהדים כדי למנוע חיכוך מיותר ושיפור חווית הצפייה במגרשי הספורט כי מגיע לכולנו ספורט נקי מאלימות".

  • עוד באותו נושא:
  • אוהדים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully