וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תארים? קיין: "עברתי לבאיירן כדי להשתפר ולדחוק את עצמי לקצה"

אחרי ימים ראשונים "משוגעים", הכוכב התייחס להתאקלמות בקבוצת הפאר: "יש פה לחץ גדול להגיע רחוק בליגת האלופות, זה מלהיב"

תקציר סופרקאפ גרמני: באיירן מינכן - ר.ב. לייפציג 3:0/ספורט1

לאחר הבכורה העגומה בסופרקאפ הגרמני, יערוך מחר (שישי, 21:30, ספורט1) הארי קיין את הופעת הבכורה שלו במדי באיירן מינכן גם בבונדסליגה, בתקווה שהפעם היא תסתיים עם ניצחון. החלוץ האנגלי שהגיע בתקווה לזכות בתארים ופספס אחד כבר במשחקו הראשון נשאל פעם נוספת על הרצון בגביעים, ואמר בריאיון ל"סקיי": "הרבה מדברים על תארים כסיבה בגינה הגעתי לכאן, אבל בסופו של דבר זה היה הרצון להשתפר, לחוש לחץ חדש לזכות בתארים מדי שנה, להגיע רחוק בליגת האלופות ולדחוק את עצמי לקצה".

קיין הוסיף והרחיב בנושא: "אם אני מנצח משחקים, זוכה בתארים, זוכה בליגת האלופות ואני משחק בחלק הקדמי, יש יותר סיכוי שאני זה שאכבוש את השערים, וזה גם יאפשר לי לזכות בתארים אישיים. אבל הכל מתחיל מהצלחה קבוצתית, זה מה שמעניין אותי וזה מתחיל מחר. יש על באיירן לחץ גדול לזכות באליפות ולהגיע רחוק בליגת האלופות וזה מלהיב. אם אתה לא מנצח בבאיירן, יש מעליך סימני שאלה. התמודדתי עם הדברים הללו בטוטנהאם ובנבחרת אנגליה".

כשנשאל מה תיחשב בעיניו קריירה מוצלחת, כשיתלה את הנעליים, השיב: "קשה לדבר במונחים של כמות תארים. חלק מהסיבה להגיע לבאיירן היתה כדי להשתפר. ברור שאני רוצה לזכות בכל תואר אפשרי, אבל בסוף הקריירה, ארצה לדעת שדחקתי את עצמי עד הקצה, עד קצה גבול היכולת שלי".

שחקן באיירן מינכן הארי קיין. Christian Kaspar-Bartke, GettyImages
הבונדסליגה יוצאת לדרך. קיין/GettyImages, Christian Kaspar-Bartke

על הימים הראשונים במועדון סיפר: "זה היה משוגע, אבל היומיים האחרונים היו נחמדים ואפשרו לי להירגע קצת. זו חוויה מדהימה. הכל קרה כל כך מהר. יש לי שיעורי גרמנית, פעם או פעמיים בשבוע, אבל כל החבר'ה נהדרים, כולם מדברים אנגלית ועוזרים לי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully