וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זה תואר שחיכינו לו הרבה מאוד זמן": מנצ'סטר סיטי חוגגת

הטרבליסטית זכתה בתואר הראשון שלה העונה אחרי ניצחון בפנדלים על סביליה וגווארדיולה שבר שיא והשתווה לאנצ'לוטי: "משחקים תחת המאמן הטוב בעולם". פאלמר: "לזכות זה מיוחד, להבקיע זה כבר מעבר לחלומות שלי". מחרז בירך: "ברכות על עוד היסטוריה. זה שייך גם קצת לי?"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 16.8/ספורט1

מנצ'סטר סיטי עשתה אמש (רביעי) היסטוריה כשזכתה לראשונה בתולדותיה בסופרקאפ האירופי אחרי ניצחון 4:5 בדו קרב פנדלים מול סביליה, זאת לאחר 1:1 בתום 90 דקות צמודות. הטרבליסטית שחגגה את הזכייה הראשונה בליגת האלופות לפני כחודשיים הצליחו הפעם לנצח בדו קרב מהנקודה הלבנה, כאשר את התואר הראשון לעונה, מגן הקהילה, הפסידה לארסנל.

זה היה משחק הסופרקאפ הרביעי בו המשיכו לדו קרב מהנקודה הלבנה, כאשר המשותף לכל 4 המשחקים הוא שהיו בו קבוצות אנגליות. בכל שלושת המשחקים האחרונים זה היה כשהן גם היו הזוכות עונה קודם לכן בליגת האלופות.

פפ גווארדיולה לצד ארלינג הולאנד מנצ'סטר סיטי. רויטרס
זכייה ראשונה בתואר. הולאנד וגווארדיולה/רויטרס

קייל ווקר, קפטן הקבוצה שהניף את הגביע והכניע את בונו בפנדל החמישי של סיטי: "ידענו שזה יהיה משחק קשה. היינו צריכים להיות טובים יותר, אבל השלמנו את העבודה וזכינו בסופרקאפ וזה מה שחשוב. הפנדל שלי היה לא מספיק טוב, היה לי הרבה מזל שהוא נכנס, זאת הקלה גדולה. קול פאלמר? הבחור הזה מדהים. אנחנו משחקים תחת המאמן הטוב בעולם".

אותו פאלמר נבחר לשחקן המצטיין והפך לשחקן השני שכובש גם במגן הקהילה וגם בסופרקאפ האירופי באותה השנה אחרי מייקל אואן ב-2001. הוא הכובש השני הכי צעיר בסופרקאפ אחרי מרקו אסנסיו ב-2016, ובסיום הוא התמוגג מהמעמד: "להגיע לכאן ולזכות בסופרקאפ זה באמת משהו מיוחד. להבקיע גם? זה כבר מעבר לכל החלומות שלי. הולאנד עשה את התנועה כדי שאני אהיה זה שאקבל את הכדור מרודרי, וזה פשוט נכנס. זה רגע שלא אשכח".

ג'ק גריליש סיפר על הציפיות של גווארדיולה משחקניו לקראת המשחק: "לא יאומן. המאמן הסביר בצורה הכי פשוטה שיש כמה הוא רוצה שנזכה בגביע הזה, כמה זה חשוב למנצ'סטר סיטי. אתה יכול לראות עכשיו כמה זה היה משמעותי. המועדון הזה כל כך הצליח בשנה האחרונה וזה אחד שחיכינו לו הרבה מאוד זמן, במיוחד אחרי הזכייה בליגת האלופות".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

לפפ גווארדיולה זה היה התואר ה-15 בו הוא זכה על הקווים במנצ'סטר סיטי, כאשר בסופרקאפ זו זכייתו הרביעית, השתווה לקרלו אנצ'לוטי שזכה גם 4 פעמים, אבל המאמן הספרדי עשה זאת בשלוש קבוצות שונות, ובכך הפך למאמן הראשון אי פעם להגיע למעמד הזה.

גם השחקנים שעזבו את סיטי בקיץ האחרון הספיקו לברך את זוכת הסופרקאפ הטרייה. ריאד מחרז שעבר לאל אהלי צייץ בטוויטר: "ברכות לשחקנים שעשו עוד היסטוריה. האם התואר הזה שייך גם קצת לי?". גם אילקאי גונדואן הצטרף למחמאות: "כיף לראות את החברים חוגגים שוב".

שחקני סביליה מאוכזבים. רויטרס
אכזבה גדולה. שחקני סביליה בסיום/רויטרס

המאוכזבת מהערב אחרי הופעה נהדרת, בה הגיעה להמון מצבים והייתה קרובה להכניע את אלופת אירופה עוד לפני השוויון של פאלמר, היא סביליה. מחזיקת הליגה האירופית הסתכלה למנצ'סטר סיטי בלבן של העיניים, ולמרות פנדל מספר 11 ברציפות מוצלח של גונסאלו מונטיאל, האיש שהעניק לה את הזכייה בליגה האירופית ולארגנטינה את גביע העולם, היא סיימה בידיים ריקות ועם מחמאות רבות.

זה היה ההפסד השישי בסך הכל והחמישי ברציפות של סביליה במעמד הסופרקאפ האירופי, כשהיא מחזיקה בשיא שלילי כפול - גם שיא ההפסדים בסך הכל וגם שיא ההפסדים הרצופים.

איבן ראקיטיץ' הביע אכזבתו אחרי ההפסד בפנדלים: "נלחמנו, ידענו שנצטרך לסבול וזה חבל שאנחנו לא לוקחים את הגביע הביתה. תמיד כואב להפסיד גמר ככה, רצינו את זה יותר מהם".

ז'ואן ז'ורדן הצטרף לקשר הקרואטי ואמר: "קשה להיות חיובי אחרי הפסד. המאמץ של כולם היה מדהים וצריכים להילחם ככה ביחד כל העונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully