וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני טבריה ניצחה 1:3 את הפועל עכו ועלתה לגמר הטוטו בלאומית

קונסטנטין (פנדל, 28), בלילתי (43) וסזאר (54) הובילו את החבורה של אלירן חודדה לגמר המפעל, וילוטיץ' (39) איזן זמנית. 3:4 משוגע לסקציה נס ציונה על הפועל כפר סבא במשחקי הדירוג

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 16.8/ספורט1

עירוני טבריה היא הראשונה להבטיח את מקומה בגמר גביע הטוטו של הליגה הלאומית. קבוצתו של אלירן חודדה גברה הערב (רביעי) בעפולה 1:3 על הפועל עכו ותמתין כעת לזהות המנצחת מחר בנס ציונה, כאשר מכבי קביליו יפו תתמודד מול מ.ס. כפר קאסם (חמישי, 19:00).

עירוני טבריה שלטה מן הפתיחה ועלתה ליתרון ראשון בחלוף 28 דקות מהשריקה, כאשר מלך השערים שלה ז'וליו סזאר הוכשל ברחבה והוא נתן את הכבוד למגן החדש שי קונסטנטין, שלא התבלבל מהנקודה הלבנה וקבע 0:1. הפועל עכו הצליחה להשוות כעבור 11 דקות משער של סטפן וילוטיץ'. הקצב המהיר נמשך ועוד לפני המחצית שבה טבריה ליתרון, כשפעם היה זה אלי בלילתי שמצא את הרשת בדקה ה-43 וקבע 1:2 במחצית. את ההתמודדות למעשה הכריע כבר בדקה ה-54 סזאר, מלך השערים של טבריה שניצל שגיאה חמורה של אופק אטיאס כדי לסדר לקבוצתו את המקום בגמר.

שי קונסטנטין, מגן עירוני טבריה. מאור אלקסלסי
דייק מנקודת הפנדל בדרך לגמר. שי קונסטנטין/מאור אלקסלסי

הערב במסגרת גביע הטוטו הלאומית גם החלו משחקי הדירוג ובמפגש על מקומות 5-8 ניצחה סקציה נס ציונה 34 את הפועל כפר סבא במשחק משוגע. ינאי דוד (23), יואב גביזון (32) שבישל את השער הראשון, ליאור ברקוביץ' (47) ובן אוזובלו בדקה ה-90+7 כבשו לזכות המנצחת, אחרי שמור יוסף (39), דודו ביטון (86) וטום ברקוביץ' בדקה ה-90+4 החזירו את הירוקים למשחק עם שוויון דרמטי שלא הספיק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully