וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיבי וספר מועמדים לפתוח בסופיה. הפועל באר שבע נגד התחזיות

16.8.2023 / 13:23

"נותנים לנו אולי 30 אחוז לעבור", אמר אחד השחקנים. ברדה שוקל מספר שינויים, פטרסון לא יפתח, באריירו יסופסל? (ה', 20:00, ספורט3)

תקציר: הפועל באר שבע - לבסקי סופיה 0:0/ספורט1

הפועל באר שבע תקיים בערב את האימון המסכם שלה לקראת המפגש השני מחר (חמישי, 20:00, ספורט3) מול לבסקי סופיה במסגרת הסיבוב השלישי של מוקדמות הקונפרנס ליג. אליניב ברדה ושחקניו יגיעו למשחק אחרי 0:0 במפגש הראשון באיצטדיון טרנר, אבל עם הרבה אמונה שהם יכולים לעבור. "נותנים לנו אולי 30 אחוז סיכוי לעבור לשלב הבא", אמר הבוקר אחד משחקני הקבוצה על הלך הרוח סביב המועדון. "מה שצריך לתת לנו אופטימיות, זה שעדיין לא עשינו משחק בו מיצינו חצי מהפוטנציאל שלנו".

באימון הערב יידע המאמן אליניב ברדה, אם יש לו בסגל למחר את כריס פטרסון שנפצע בגבו באימון ביום ראשון ואתמול לא הצליח לסיים את האימון שנערך באחד ממגרשי הכדורגל בסופיה. ספק אם ברדה יפתח עם פטרסון, אפילו אם השבדי יתאמן הערב בצורה מלאה.

המאמן שוקל כמה שינויים ביחס להרכב שפתח בארץ. איתן טיבי עשוי לפתוח כבלם במקום מריאנו באריירו ואנטוניו ספר מועמד לקבל את חולצת ההרכב במקום פטרסון. ההערכה היא שאיאד אבו עביד ימשיך בהרכב כמגן ימני במקום שגיב יחזקאל. רמזי ספורי לא צפוי לפתוח ולהשתלב מהספסל. כ-400 אוהדים של הפועל באר שבע צפויים ללוות אותה במשחק. האיצטדיון של לבסקי יהיה מלא.

אנטוניו ספר הפועל באר שבע. דני מרון
משימה לא פשוטה. ספר/דני מרון

הרכב משוער: אופיר מרציאנו, איאד אבו עביד, מיגל ויטור, איתן טיבי, הלדר לופס, רועי גורדנה, שי אליאס, אדריאן פאון, גיא בדש, אנטוניו ספר, פטריק קלימלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully