וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי נמני ישחק עם מכבי תל אביב במשחק נגד אגדות ברצלונה

16.8.2023 / 12:51

הסמל הצהוב יחזור ללבוש את החולצה מספר 8 בבלומפילד באירוע שיתקיים בתחילת ספטמבר: "אף פעם לא מפסיקים להתגעגע לעידוד מהיציע". גם קוביקה וקרלוס גרסיה יופיעו

תיקתקנו, 15.8/ספורט1

אבי נמני יעלה לשחק עם מכבי תל אביב במשחק מול אגדות ברצלונה, בהובלת תיירי הנרי וריבלאדו. 15 שנה לאחר שפרש ממשחק, הסמל של הצהובים יחזור ללבוש את חולצה מספר 8 במשחק המרתק שיתקיים בבלומפילד. יחד איתו יופיעו באירוע אנדז'יי קוביקה וקרלוס גרסיה. עוד בנבחרת: איציק זוהר, טל בן חיים, טל בנין, ברוך דגו, גיא צרפתי, לירן שטראובר, יואב זיו וגם חלק מהזרים שהובילו את הצהובים לתארים רבים.

אבי נמני, מגדולי הסמלים של מועדון מכבי תל אביב, יוביל את הקבוצה במשחק החגיגי שיתקיים מול תיירי הנרי, שמגיע לראשונה לישראל, ריבלאדו ובויאן קרקיץ' שמצטרף לנבחרת הכוכבים. המשחק יערך בבלומפילד ביום שלישי, 5 בספטמבר ויהיה הראשון מבין שני משחקים שתקיים קבוצת האגדות של ברצלונה בישראל. המשחק השני ייערך בסמי עופר מול אגדות מכבי חיפה, ביום חמישי 7.9.

נמני, העביר את רוב קריירת המשחק שלו - 17 עונות - במדים הצהובים כאשר חלק ניכר מתוכן שימש כקפטן הקבוצה. הוא נחשב לגדול הכובשים של מכבי בכל הזמנים עם נתון שיא של 174 שערי ליגה. הספרה 8 איתה הוא מזוהה, הופרשה לאחר שפרש בתום עונת 2007/08 ולא נעשה בה שימוש עד היום. נמני שותף לזכייה ב-4 אליפויות, 4 גביעים ושני גביעי טוטו בשורות מכבי. לצדו יעלו בסגל של הצהובים: הבלם טל בן חיים, הקשר איציק זוהר, השוער לירן שטראובר, הבלם אמיר שלח, המגן יואב זיו שמשמש כיום כמנהל הקבוצה, ועוד רבים אחרים. אוהדי הצהובים יזכו לראות על הדשא גם חלק מהזרים שהובילו את המועדון הצהוב לתארים רבים, וצפויות עוד הפתעות בנושא.

נמני מסר: "אני ממתין בקוצר רוח לדרוך על הדשא בבלומפילד ולשמוע שוב את קולות העידוד מהיציע - דבר שאף פעם לא מפסיקים להתגעגע אליו. בעבר שיחקתי מול הנרי, זה היה כששיחק בנבחרת צרפת ובליגה האנגלית, כך שההתרגשות לקראת המפגש המחודש כפולה ומכופלת".

אבי נמני שחקן מכבי תל אביב לשעבר. אריאל שלום
חוזר ללבוש את החולצה הצהובה עם המספר 8 על הגב. אבי נמני/אריאל שלום

חברת MTR7, בראשות מאורו רוזנשיין, שמפיקה את שני המשחקים, היא גם זו שהפיקה את אירועי הכדורגל הבינלאומיים הגדולים שהתקיימו בישראל בשנים האחרונות. בקיץ אשתקד הפיקה את טורניר היי-טק קאפ I-Tech Cup בין רומא לטוטנהאם בסמי עופר. בקיץ 2021 התקיים משחק ראווה בין ברצלונה לריאל מדריד במסגרת אירועי אל-קלאסיקו בבלומפילד וב-2019 התקיים בסמי עופר "משחק השלום" בין אגדות נבחרת ברזיל לבין אגדות נבחרת ישראל. כמו כן אחראית החברה על הטורניר "מלכי הדריבל", שהתקיים בהיכל מנורה והפגיש בין כוכבים עולמיים מענפי הכדורגל השונים (כדורגל, קטרגל, פריסטייל ופוצ'יוולי) למשחקים אתגריים עם חוקים המתקיימים רק במגרש הדריבל.

  • עוד באותו נושא:
  • אבי נמני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully