וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ווייד בולדווין לכלך עלינו מחשבון אינסטגרם אנונימי"

ברנדון פול בחשיפה על התקופה באולימפיאקוס: "הוא גרם להרבה בעיות והפך למנודה. איש לא דיבר איתו כל העונה. הוא אחד המוכשרים שראיתי, אבל היה קשה להיות בקרבתו"

תיקתקנו, 15.8/ספורט1

בחדר ההלבשה של מכבי תל אביב כנראה לא חוו זאת, אבל הרזומה שעמו הגיע ווייד בולדווין לקבוצה היה של שחקן בעל אופי בעייתי. חלק מהאירועים שיצרו את התדמית הזו קרו באולימפיאקוס, שם שיחק הגארד לצד ברנדון פול, כשבין השניים התרחש עימות גם בשנה שעברה במשחק ליגה ספרדית. בריאיון ל"באסקטניוז", פול סיפר בהרחבה על אישיותו השנויה במחלוקת של בולדווין.

"שתקתי שלוש שנים לגבי הפחדן הזה", צייץ פול אחרי שבולדווין ירק בפניו אשתקד. "תשאלו כל אחד באולימפיאקוס והם יגידו לכם על האופי שלו". האמריקאי בן ה-32 הסביר בריאיון המדובר: "היה לנו קצת כאוס בחדר ההלבשה בזמנו, בגלל האגו של כמה חבר'ה שלא הסתדרו. מעולם לא נתקלתי במשהו כזה".

שחקן מכבי תל אביב ווייד בולדווין. ברני ארדוב
"גרם להרבה בעיות". ווייד בולדווין/ברני ארדוב

פול הרחיב: "ווייד, אם להיות ספציפי, גרם להרבה בעיות. ביום שדיוויד בלאט פוטר, הוא נמחק מהקבוצה. לא נסע איתנו, לא התאמן איתנו. אפשר היה לראות שינוי באנרגיות, וכשהוא חזר התחילו שוב העניינים. ניסיתי לעזור לו כי זו הייתה עונת הבכורה שלו באירופה, אבל זה לא נראה כאילו הוא מעוניין בייעוץ ממני. הגישה שלו בכל שיחה הייתה מרוחקת, הוא האדם הכי לוחמני שראיתי בקריירה. אני הנחתי שפשוט לא מבינים אותו נכון".

האמריקאי, שמשחק כיום באולם הגרמנית, הבהיר: "בולדווין הוא כישרון NBA לדעתי. הוא אחד הגארדים המוכשרים והמהירים שראיתי זה זמן רב, אבל הרבה דברים שהוא אמר ועשה, והדרך בה התנהג - הפכו אותו לסוג של מנודה. היה קשה להיות בקרבתו ולשחק איתו. אתה צריך לאפשר שיאמנו אותך, שיקבלו אותך בחדר הלבשה. כמובן שבמכבי הוא התאקלם ועושה את שלו, אני מאחל לו את הטוב ביותר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

הציוץ אחרי התקרית בספרד

כשנשאל אם דיבר עם בולדווין מאז התקופה יחד ביוון, פול הזכיר את התקרית בספרד: "שיחקנו זה נגד זה ואחרי המשחק הוא לקח את היד לאחור כששחקני שתי הקבוצות לחצו ידיים, ולחש לעברי כמה מילים. ניגשתי אליו ואמרתי לו שיחזור עליהן, אחרים התחילו להפריד בינינו ופתאום הוא ירק עליי. הייתי כל כך בהלם שאיבדתי את קור הרוח".

בהמשך חשף את הרקע למתיחות: "זה התחיל ממשהו שקרה בינו לשחקנים אחרים ביוון לפני כמה שנים. מצאנו הוכחות שהוא לכלך באמצעות חשבון אינסטגרם אנונימי וניסה לעשות בעיות בתוך הקבוצה. הוא איבד את האמון של כולם בגלל זה, אף אחד לא דיבר איתו יותר עד סוף העונה. זה משהו שמעולם לא סיפרתי, וכנראה לא אספר עד שהוא יסכים למסור את הגרסה שלו. יש בערך שבעה שחקנים מהקבוצה ההיא שיודעים בדיוק על מה אני מדבר והיו מעורבים. אבל זה מה שיש, אני לא נוטר טינה, בחיים האלה אתה שולט רק על מה שאתה יכול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully