וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בר טימור: "עמדנו במטרה הראשונה שבאנו לפה איתה"

16.8.2023 / 7:22

למרות ההפסד המינימלי לאסטוניה, קפטן נבחרת ישראל היה מרוצה מהעלייה מהמקום הראשון לשלב חצי גמר מוקדמות הטורניר הקדם אולימפי. מחמאות לקרביץ וסורקין. הנבחרת תגיע לקטוביץ, הצוות המקצועי יצפה ביריבות האפשריות לחצי הגמר

נבחרת ישראל חוגגת ניצחון על צ'כיה/באדיבות איגוד הכדורסל הישראלי

נבחרת ישראל עמדה אמש (שלישי) במשימה הראשונה שלה במוקדמות הטורניר הקדם אולימפי כשהעפילה לחצי גמר הטורניר מהמקום הראשון בבית, למרות שהפסידה לנבחרת אסטוניה בטאלין 67:65. אנשי הנבחרת היו מרוצים מהעלייה מהמקום הראשון, אך למרות זאת לא היו מרוצים ממשחק פחות טוב בחלקים רבים, ויקוו לשפר את היכולת לקראת משחק חצי הגמר ביום שישי הקרוב.

במשחק אמש פיגרה ישראל לאורך כל המחצית הראשונה, כשבפתיחתה ברחה אסטוניה ליתרון 10, שהיה מספיק לה כדי לעקוף את ישראל ולעלות לראשות הבית. במחצית השנייה ישראל כבר הפכה וברחה ל-10 נקודות יתרון, אך האסטונים חזרו והובילו ואיימו שוב להתקרב להפרש המבוקש. במהלך האחרון של המשחק לקח בר טימור, שקלע 15 נקודות, זריקה ל-3, רק כדי לא לכפות הארכה.

"שאלתי את אריאל והוא אמר לו שאסור ללכת להארכה, אז רציתי להוריד את השעון ולקחת שלשה, זה לא נכנס אבל אני שמח שאנחנו מקום ראשון", אמר הקפטן טימור. "יצאנו פה עם כמה מטרות ועמדנו במשימה הראשונה, היה לנו היום משחק מאוד אגרסיבי וקשה. היינו צמודים לאורך כל הדרך וקצת טעויות של עייפות בסוף, ההפרש שם אותנו במקום הראשון ואנחנו מחכים לראות נגד מי נהיה".

מלבד טימור, מי שעוד קיבלו פרגונים בנבחרת הם רומן סורקין, שהיה מצוין עם 18 נקודות, ויאיר קרביץ שהיה האיש של הנבחרת במחצית הראשונה עם כמה מהלכים גדולים שהשאירו את ישראל במשחק, וסיים עם 9 נקודות.

בר טימור נבחרת ישראל. פיב"א
מהלך חכם בסיום. טימור/פיב"א

הבוקר תמריא ישראל מטאלין בדרכה לקטוביץ שבפולין שם נערך הבית המקביל וגם ישוחקו משחקי חצי הגמר והגמר. בעוד השחקנים יזכו ליום חופשי מבחינת אימונים במהלך המסע, בצוות המקצועי מתכוונים לצפות בשני המשחקים הנועלים של הבית, כדי ללמוד על היריבה שתעמוד בין ישראל לבין עלייה לגמר.

ישראל תפגוש את מי שתסיים במקום השני בבית המקביל, כשנכון לעכשיו כל אחת מהנבחרות עדיין יכולה לסיים במקום הזה. המשחק הראשון מחר יפגיש את בוסניה והונגריה. אם בוסניה תנצח את המשחק, היא תדיח את ההונגרים, ותעביר את ההכרעה למשחק בין פולין לפורטוגל. ניצחון של פולין ובוסניה תסיים במקום השני. ניצחון של פורטוגל עד 8 הפרש או מעל 10 הפרש ובוסניה תסיים שנייה, אך אם פורטוגל תנצח בדיוק ב-9 הפרש, ההכרעה תעבור למי שקלעה יותר נקודות בבית הפנימי.

אם הונגריה תנצח, המצב יסתבך. ההונגרים צריכים לנצח מעל 11 הפרש ומעלה ולקוות שפורטוגל תפסיד לפולין כדי לסיים במקום השני. אם הונגריה תנצח בין 7 ל-11 נקודות ופורטוגל תפסיד לפולין, הפורטוגלים יעלו מהמקום השני, ואם הונגריה תנצח עד 6 הפרש ופורטוגל תפסיד לפולין, בוסניה תסיים במקום השני. אם הונגריה תנצח, ופורטוגל תנצח את פולין, הפולנים יסיימו במקום השני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully