וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וייס הודה: "הגיע למכבי חיפה לעלות, צ'ארון שרי עשה לנו בעיות"

עודכן לאחרונה: 16.8.2023 / 9:25

מאמן סלובן ברטיסלבה אחרי ההפסד בישראל וההדחה מליגת האלופות: "הם היו יותר טובים מאיתנו, ניסינו לקחת סיכונים וירדנו למחצית בפיגור כפול". המגן לוקאש פאוסצ'ק: "אחד המשחקים הכי מאתגרים בקריירה שלי"

תקציר ניצחונה של מכבי חיפה 1:3 על סלובן ברטיסלבה במוקדמות ליגת האלופות/ספורט1

סלובן ברטיסלבה האמינה ביכולתה לעבור את מכבי חיפה בדרך לפלייאוף ליגת האלופות, אבל נכנעה בסלובקיה וגם הערב (שלישי) בסמי עופר, הפסידה 5:2 בסיכום המשחקים ותקווה להעפיל לפחות לשלב הבתים של הליגה האירופית, כאשר בפלייאוף תצטרך לשם כך לעבור את אריס לימסול הקפריסאית.

בתקשורת הסלובקית החמיאו למכבי חיפה והודו שהגיע לה לעבור לשלב הבא, כשגם האווירה ב"סמי עופר" זכתה למספר כתבות מפרגנות למדי. בסיום גם המאמן ולדימיר וייס הסכים עם השבחים שחילקו העיתונאים הסלובקים לאלופת ישראל: "זה היה משחק מצוין מול יריבה שהראתה המון איכות, הייתה טובה יותר מאיתנו ואני מברך אותה על עלייתה לפלייאוף. התחלנו את המשחק בצורה טובה מאוד ולקחנו סיכונים במטרה להבקיע ראשונים, גם הגענו להזדמנויות טובות, אבל נצטרך להבא להיות סבלניים יותר".

שחקני סלובן ברטיסלבה. מאור אלקסלסי
אלופת סלובקיה יודעת שמכבי חיפה הייתה משוכה גבוהה מדי/מאור אלקסלסי

וייס, שלפני המשחק אמר על צ'ארון שרי שהוא "יכול היה לשחק בברצלונה", הרעיף עליו שבחים גם היום אחרי שבישל שלושה שערים: "חיפה הקשתה עלינו ועשתה לנו המון בעיות, בייחוד צ'ארון שרי וכבר למחצית ירדנו בפיגור כפול. במחצית השנייה היינו טובים יותר, אבל זה כבר לא הספיק. אני מרוצה מהגישה ומהמאמץ של השחקנים שנתנו את הכול ואני מאמין שמול הקפריסאים כבר יהיה יותר שקול מאשר נגד מכבי חיפה".

המגן הימני לוקאש פאוסצ'ק הוסיף לדברי מאמנו: "זה היה אחד המשחקים הכי מאתגרים בקריירה שלי - תנאי מזג האוויר היו מאוד קשים והזכירו את המשחק נגד זרינסקי מוסטאר, אבל היריבה הייתה איכותית יותר. היינו טובים מאוד ברבע השעה הראשונה, אלא שאז הם הרימו קצב והיה לנו מאוד קשה לעצור אותם. החלום שלנו נגמר כאן, אבל אנחנו נילחם עבור ההעפלה לליגה האירופית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully