וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 16.8: פאטי החליט לעזוב, סעיף השחרור של ברנרדו סילבה נחשף

עודכן לאחרונה: 16.8.2023 / 22:26

שחקן הכנף בדרך החוצה מברצלונה, הפורטוגלי יאריך חוזה במנצ'סטר סיטי ויוכל להשתחרר בקיץ הבא תמורת 50 מיליון יורו. הסיטיזנס הסכימו להצעת אל נאסר על לאפורט, פארדס ורנאטו סאנצ'ס חתמו ברומא

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 16.8/ספורט1

העברות

* לאנדרו פארדס השלים את המעבר מפריז סן ז'רמן לרומא תמורת 4 מיליון יורו. קשר נבחרת ארגנטינה חתם לשנתיים ויוציא לדרך קדנציה שנייה בג'אלורוסי, בשורותיהם שיחק מ-2015 עד 2017.

* אינטר החתימה את החלוץ מרקו ארנאוטוביץ' בן ה-34, שהצטרף בהשאלה מבולוניה. זו למעשה קדנציה שנייה של האוסטרי בנראזורי, שלפני עשור מיעט לשחק ועזב.

* שחקן נוסף שעושה מסלול דומה הוא רנאטו סאנצ'ס, שהושאל לעונה אחת מפריז סן ז'רמן לרומא.

* וולפסבורג החתימה לחמש שנים את לוברו מאייר. קשר נבחרת קרואטיה נרכש מראן תמורת 30 מיליון יורו.

* שארל דה קטלארה הושאל ממילאן לאטאלנטה. אחרי עונת התאקלמות לא מוצלחת בסן סירו, הבלגי ינסה את מזלו בברגמו, הנראזורי שילמו 3 מיליון יורו ויוכלו לרכוש אותו ב-22 מיליון יורו נוספים.

* אייאקס רכשה ממידלסברו את החלוץ צ'ובה אקפום. השחקן בן ה-27, לשעבר בארסנל, חתם לחמש שנים כשההולנדים ישלמו 12.3 מיליון יורו.

* אחרי שהושאל בעונה שעברה מנוריץ' לגלאטסראיי, הקשר ההתקפי מילוט ראשיצה עבר ליריבה הגדולה מאיסטנבול וחתם בבשיקטאש.

* לאציו רכשה ב-17 מיליון יורו מיובנטוס את הקשר ניקולו רובלה, שהושאל בעונה החולפת למונזה. שחקן נוסף שצפוי לעשות את הדרך מיובנטוס ללאציו הוא המגן השמאלי לוקה פלגריני, שיושאל לשנתיים.

* אינטר הודיעה על החתמתו של קרלוס אגוסטו. שחקן הכנף הצטרף ממונצה בהשאלה תמורת 4 מיליון יורו.

* אודיון איגהלו ששיחק בעבר בפרמיירליג, חתם בהעברה חופשית מאל הילאל באל ווחדה מהליגה הסעודית.

* רובין גוזנס עבר מאינטר לאוניון ברלין תמורת 15 מיליון יורו.

* הקשר הוותיק סנטי קאסורלה סגר מעגל וחתם בקבוצת נעוריו, ריאל אוביידו מהליגה השנייה בספרד. קאסורלה בן ה-38 שיחק בשלוש השנים האחרונות באל סאד הקטארית.

* שפילד יונייטד החתימה את טום דייויס לשלוש שנים. בעוד הקשר הצטרף מאברטון לאחר סיום חוזהו, בילי שארפ, חלוצה של שפילד יונייטד, חתם בשורות לוס אנג'לס גלקסי.

* עוד לפני ההכרזה הצפויה על ג'ורג'ה יובאנוביץ', הודיעה פ.צ באזל השוויצרית על החתמת הקשר בן ה-20 יוסוף דמיר מגלאטסראיי, אקס ברצלונה.

שמועות

* לפי דייויד אורנשטיין מ"אתלטיק", מנצ'סטר סיטי הסכימה להצעת אל-נאסר על אמריק לאפורט. הבלם בן ה-29, שמיעט לשחק בסיטי אשתקד, אמור לקבל העונה עוד פחות דקות לאור צירופו של יושקו גברדיול, ומוכן לנדוד לסעודיה. שווי העסקה עדיין לא פורסם. קבוצתו של כריסטיאנו רונאלדו מעוניינת מאוד גם בשוער ליברפול, אליסון שמצדו לא מעוניין להגיע.

* שחקן נוסף שנמצא בדרכו לסעודיה: שוער נבחרת מרוקו יאסין בונו שכבר סיכם באל-הילאל.

* באנגליה מדווחים כי מנצ'סטר סיטי תגביר את המאמצים להחתים את לוקאס פאקטה בימים הקרובים מווסטהאם, זאת בעקבות הפציעה של קווין דה בראונה. התכולים יגישו הצעה על סך 80 מיליון ליש"ט, כאשר הפטישים צפויים לסרב ולבקש לפחות 90 מיליון ליש"ט עבור הברזילאי. במידה ופאקטה לא יגיע, הקבוצה של פפ גווארדיולה עשויה לפנות לחביצ'ה קברצחליה של נאפולי.

* חכים זייש טס לטורקיה לעבור בדיקות רפואיות, לפני שיחתום בגלאטסראיי שהגיעה לסיכום עם צ'לסי על צירופו.

* אחרי שעסקאות מויסס קאיסדו ורומאו לאביה נפלו עם הצטרפות שני השחקנים לצ'לסי, בליברפול חושבים על הרכש הבא לקישור עם רשימת מועמדים שהתפרסמה בתקשורת האנגלית - ז'ואאו פלהיניה של פולהאם, קפרן תוראם מניס, מאנו קונה של בורוסיה מנשנגלדבאך, אנדרה מפלומיננסה ויוסוף פופאנה ממונאקו.

* ב"RMC" הצרפתי משוכנעים שמונאקו תגיש הצעה שנייה עבור פולארין באלוגון. התותחנים צפויים לדרוש עבור החלוץ 50 מיליון יורו.

* לפי ג'יאנלוקה די מרציו, הוגו לוריס קרוב לחתום בשורות לאציו. השוער הצרפתי שסיים את דרכו בטוטנהאם עדיין ללא קבוצה, ואחרי שאופציית ריאל מדריד ירדה מהפרק, הנשרים בדרך להחתימו.

* אחרי שהיה נראה כי אוניון ברלין ובאייר לברקוזן יתחרו על שירותיו של חואן ברנאט מפריז סן ז'רמן, עושה הרושם כי ר.ב. לייפציג "תחטוף" את המגן הספרדי, כך על פי ה"ל'אקיפ".

* באיירן מינכן פתחה בשיחות מול נציגיו של איברהים סנגארה במטרה לסגור את תנאיו האישיים. באיירן הגיעה לסיכום מוקדם מול הקשר האחורי, כשסעיף השחרור שלו מפ.ס.וו איינדהובן עומד על 37 מיליון יורו.

חביצ'ה קברצחליה נאפולי. GettyImages
רק אופציה ב' עבור סיטי? קברצחליה/GettyImages

* נאפולי הולכת בכל הכוח על גברי וייגה. אלופת איטליה צפויה להגיש הצעה לסלטה ויגו עם אופציית השאלה בחזרה.

* אלכסנדר מיטרוביץ' מתקרב בצעדי ענק לאל הילאל הסעודית. לפי פבריציו רומאנו, פולהאם צפויה לאשר לו לעזוב בשעות הקרובות אחרי שהוגשה עבורו הצעה חדשה ומשודרגת.

* ברנרדו סילבה סיכם על הארכת חוזה במנצ'סטר סיטי עד 2026 והוא צפוי לחתום בשבוע הבא. לפי הפרסומים, בחוזה יהיה סעיף שחרור על סך 50 מיליון יורו שיהיה תקף כבר לקיץ 2024.

* אנסו פאטי החליט לעזוב את ברצלונה, כך לפי דיווח ב"אס". צ'אבי לא סומך עליו והבהיר כי זה יהיה הצעד הנכון עבורו, ולמעשה אף ביקש עוד חיזוק להתקפה. הדוגמא הכי טובה לפיחות במעמדו הגיעה במחזור הפתיחה, כאשר עבדה ולאמין ימאל נכנסו כמחליפים לפניו. מספר קבוצות באירופה מעוניינות, אך אתלטיקו מדריד, שהוזכרה כמועמדת לקלוט אותו בטרייד על ז'ואאו פליקס, אינה חושקת בו.

* באיטליה מדווחים שיובנטוס קרובה להגיע מול ססואולו על רכישת דומניקו ברארדי תמורת סכום שינוע בין 25 ל-30 מיליון יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully